  • 31. Data: 2014-01-06 00:25:08
    Temat: Re: [OT] XP SP3 się nie aktualizuje
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Teraz weź OpenOffice Writera, ustaw obraz A4 jako tło strony i spróbuj
    > popracować...

    Nie kapuję o co Ci chodzi.

  • 32. Data: 2014-01-06 16:34:52
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    z in news:52c48a40$0$2160$65785112@news.neostrada.pl
    > Od kilku dni 4 różne instalacje WinXPSP3 nie chcą się aktualizować.
    > Próbowałem różnych sposobów ale to chyba nie jest przypadek.
    > W kwietniu mają XP przestać wspierać ale dzisiaj mamy 1 stycznia.
    > Przydałby się jakiś zbiorczy SP4. :-)

    ja bez problemu robie to ta
    droga: WSUS Offline Updater - sciaga wszystko, co ma do powiedzenia MS od
    poczatku istnienia xp do dzisiaj (iso).

  • 33. Data: 2014-01-06 19:23:57
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 06 Jan 2014 00:25:08 +0100, Poldek napisał(a):

    > Nie kapuję o co Ci chodzi.

    Zobaczysz, jak zacznie OpenOffice ,,hulać"...

    [ Toast: Za alkohol, przyczynę i rozwiązanie wszystkich problemów na ]
    [ świecie. (Homer Simpson) ]

  • 34. Data: 2014-01-07 01:09:32
    Od: Poldek <n...@g...pl>

    Przemysław Ryk wrote:

    > Zobaczysz, jak zacznie OpenOffice ,,hulać"...

    Ok, ale jak to zobaczyć?

  • 35. Data: 2014-01-07 01:30:06
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 07 Jan 2014 01:09:32 +0100, Poldek napisał(a):

    (ciach...)

    > Ok, ale jak to zobaczyć?

    Otwórz OpenOffice Writera
    Ustaw grafikę, jako tło dokumentu - bez szaleństw, A4, 150 dpi, żeby jakoś
    na drukarce wyglądało
    Powiedz, jak bardzo skacze obciążenie procesora, przy najprostszej opcji
    edycyjnej - ot wprowadzaniu tekstu.

    [ Wilson: Why do women always do that? (...) Create ridiculous standards ]
    [ that no human could meet, with your careers, with your kids. You got to ]
    [ be more like us men. ("House M.D. 5e13 Painless") ]

  • 36. Data: 2014-01-07 05:01:29
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2014-01-07 01:09, Poldek pisze:

    > Ok, ale jak to zobaczyć?

    Teraz jest nowszy. Libre Office.

    --
    animka

  • 37. Data: 2014-01-07 10:36:07
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-01-03, o godz. 17:36:16
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał(a):

    > Raczej nie przewiduję. Ale zapewne za parę lat mogą się pojawić
    > problemy z obsługą nowego sprzętu. Producenci mogą nie robić sterów.

    Nowego sprzętu to już teraz potrafią XP nie obsługiwać. Choć w drugą
    stronę też bywa ciekawie - niedawno znajomy musiał pożegnać się z
    2-letnią drukarką termosublimacyjną do zdjęć (niestety nie pamiętam
    modelu ani producenta) gdy okazało się że nir ma ona wsparcia w win8 a
    producent nie przewiduje sterowników. Tyle że sprzęt to sprawa raczej
    producenta sprzętu i jego sterowników a nie MS. Podobnie jak
    oprogramowanie które będzie wymagać do pracy wyższej wersji Windows.

    Większym problemem jest brak łatania dziur jakie pojawiają się w
    systemie. I tu może to być bolesne. XP raczej jest tam gdzie nowego
    oprogramowania rzadko się używa ale warto nawet dla starego mieć
    bezpieczny system. Gdy zostanie wyłączony system Windows Update dla
    XP problem pojawi się przy reinstalacji systemu z konieczności - nie
    będzie można dociągnąć nawet starych poprawek.

    Podobne problemy przerabiałem parę lat temu wraz z końcem wsparcia dla
    Win2000.

    Zdrówko

  • 38. Data: 2014-01-07 10:57:15
    Od: z <...@...pl>

    > Nowego sprzętu to już teraz potrafią XP nie obsługiwać. Choć w drugą
    > stronę też bywa ciekawie - niedawno znajomy musiał pożegnać się z
    > 2-letnią drukarką termosublimacyjną do zdjęć

    Już Vista (i nowsze też) nie potrafiła obsłużyć karty dźwiękowej SB1024.
    Podstawypodstaw :-)

  • 39. Data: 2014-01-07 17:49:56
    Od: Kamikazee <n...@n...pl>

    W dniu 2014-01-06 16:34, 1634Racine pisze:
    > ja bez problemu robie to ta
    > droga: WSUS Offline Updater - sciaga wszystko, co ma do powiedzenia MS od
    > poczatku istnienia xp do dzisiaj (iso).

    O dzięki brakowało mi czegoś w rodzaju AutoPatcher'a.

  • 40. Data: 2014-01-08 07:04:07
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-01-05 01:03, Przemysław Ryk wrote:
    [...]
    > Teraz weź OpenOffice Writera, ustaw obraz A4 jako tło strony i spróbuj
    > popracować...
    No ale kto normalny używa grafiki jako podkładu w edytorze tekstu? :-D
    Przecież to opcja dla marketroidów i tego typu podludzi. :-D Używam
    edytorów tekstu od czasów ChiWritera do zadań typu sprawozdanie
    tygodniowe czy też tworzenia dokumentacji urządzeń nad którymi pracuję i
    jakoś nigdy nie potrzebowałem ustawiać obrazka jako tła. :-D