eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządzeńRe: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządzeń
    From: Mirek <i...@z...adres>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] W czym piszecie programy do konfiguracji Waszych urządzeń
    Date: Sun, 08 Mar 2009 12:22:40 +0100

    PC wrote:
    > Ja piszę w VB ale już mam dosyć. Szukam jakiegoś prostego środowiska
    > okienkowego żeby napisać sofcik konfigurujący moje urządzenie elektronicze
    > przez RS lub USB.

    Ja może już trochę za bardzo zlinuksiałem, ale uważam, że najlepsza
    konfiguracja jest w zwykłym, edytowalnym pliku tekstowym, a protokół
    komunikacji z urządzeniem jasny i jawny. O zaletach tego rozwiązania nie
    muszę chyba pisać, natomiast w przypadku innych wynalazków zawsze mam
    wrażenie, że ktoś się czegoś wstydzi, coś ukrywa albo boi się, że ktoś
    napisze lepszy program od niego.

    Mirek.