    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [OT] Tesla do Chorwacji
    Date: Tue, 17 Nov 2020 17:26:04 +0100

    On 14/11/2020 11:15, Pete wrote:
    > Wyciąłeś celowo wcześniejszą wypowiedź?
    > Żeby wyrysować mapę, komputer musi skądś ja mieć.

    Nie chodzi o rysowanie mapy w sensie detali. Może Ci wyjaśnie:

    Komputer rysuje niebieską kreskę drogi bo tyle wie.

    User przesuwa ją palcem.

    I ona się odrysowuje po 0.5 - 1sek później.

    W międzyczasie nic nie pojawiło się dodatkowo na ekranie. Nie wiadomo
    czy nie zauwazył dotyku, czy się zamyślił, ch.. wie.

    Cały ten proces "narysuj niebieską kreskę przesunietą o 1cm" nie
    przechodzi przez internet. Opóźnienie tego efektu o choćby 100ms uważa
    się w programowaniu za silne lagowanie, a tu jest grubo więcej. Jest to
    najzwyczajniej żałosne w 2020. Kiedyś mi tak lagowała Era MDA, w 2002
    roku. Te czasy słusznie mineły.

    Po prostu programiści Tesli są kiepscy. Nie oni pierwszi rozkładają się
    na responsywaności aplikacji GUI, to nie jest łatwy temat, choć
    ogarniamy go od dziesięcioleci.

    Sporo osób nie dostrzega takich detali, ale ja widzę. Z racji zawodu.
    Widze te wszystkie niedoróbki, bugi zamienione na ficzery i ludzi
    uważających że nie da się inaczej. Co zrobić, w końcu Tesla nie dla
    programistów jest, tylko suwerenów. Nie jest to powód aby tego nie
    kupić, ale jest to powód aby roześmiać się w twarz każdemu kto widzi tam
    "nie da się inaczej", bo moja komórka z Medionu robi to obecnie
    reponsywniej niż to badziewie w Tesli.

    Nie myśl sobie że jestem jedyny który to widzi.

    https://teslamotorsclub.com/tmc/threads/how-laggy-is
    -your-touchscreen.76601/