  • Data: 2020-08-28 21:07:18
    Temat: Re: (OT) TME mi się sypie
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/08/2020 21:00, Piotr Wyderski wrote:
    > A co byś chciał zobaczyć na zdjęciu kwadratowej płytki pomalowanej
    > złotym sprayem? :)

    Coś ciekawego :D

    > Chamski nierówny natrysk sprayem, widać zacieki i małe kropelki farby na
    > powierzchni bocznej. Rzut oka przez lupę ujawnia przebijający miejscami
    > spod farby substrat. A jednak ktoś zadał sobie trud zrobienia takiej
    > fałszywki. Szacun!

    No ale po co. Chinole może i mają kiepskie tradycje jakościowe, ale ...
    chyba na tym nigdzie by nie dojechali. A dojechali.

    > To jest szpej z aliekspresu, a nie z płytkarni. :)

    Aaaa to zmienia postać rzeczy...

    > Cieplnych, potężnej wytrzymałości dielektrycznej i stabilności do 2200
    > stopni. Jak masz megawat w impulsie

    Z ciekawosci: co ten megawat produkuje? Mają jakieś duże baterie
    kondensatorów? Czy jakoś sprytniej? Nigdy nie oglądałem radarów z
    samolotów tego typu, nie wiem nawet jakiej technologi się spodziewać.

    > i przy tym ograniczoną przestrzeń na
    > radar w samolocie myśliwskim, to się przestaje robić wesoło do tego
    > stopnia, że nawet zwykła ceramika tlenkowa wymięka -- nie odprowadza
    > ciepła tak szybko, jak ono jest generowane i się stopień wyjściowy po
    > prostu topi.

    Jaki duży jest ten stopień wyjściowy? Kiedyś lapmy chłodzone
    "gotowaniem" używano do duzych mocy typu nadajniki, i chyba ciągle sa w
    użyciu. A co w takim małym samolociku, bo rozumiem że nie lampy ;)?