  • 231. Data: 2015-11-23 20:26:48
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Mon, 23 Nov 2015 00:49:10 +0100, AK wrote:

    > Z Berteza Kartyska nie poddam sie ogolnemu lewicowemu potepieniu.
    > Widzialem statystyki zamachow/rozbojow/przestepstw/prowokacji.
    > w ichniejszej Polsce. Chyba 80% to roznego rodzaju parie lewackie,
    > Trzeba pamietac ze OUN tez oszalal (zabojstwo ministra spraw
    > wewnetrznym). PS: Nawet dzis malo kto (poza historykami) zdaje sobie
    > sprawy jak rozbudowana i skuteczna byla wtedy w Polsce agentura soviecka
    > - glowny motor - oczywiscie glownie posrednio (finansowanie/kasa,
    > wplywy) tychze.

    Moze, ale Sanacja wsadzala do wiezienia rowniez takich porzadnych ludzi
    jak np. Aleksander Wat czy Wladyslaw Broniewski.

    RW

  • 232. Data: 2015-11-23 20:28:45
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Mon, 23 Nov 2015 09:26:18 +0100, slawek wrote:

    > za kogos
    > Kowalskiego
    > szansa na
    >

    > Widziałem przypadek gdy ta idylla doprowadziła do zatrudnienia kogoś
    > zupełnie nieodpowiedniego.

    Ja tez, ale widzialem rowniez jak ludzi zupelnie nieodpowiednich
    zatrudniano z ogloszenia. Na szeregowych stanowiskach technicznych
    kolesiostwo jest rzadkie, najwiecej widzialem na stanowiskach
    kierowniczych.

    W mojej branzy nierzadka jest tez migracja calych zespolow (traderzy +
    programisci) z firmy do firmy.

    RW

  • 233. Data: 2015-11-23 20:32:51
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Mon, 23 Nov 2015 10:24:02 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Jakich liberałów? Przecież nacjonalizacja i rozdawnictwo to podstawowe
    > rzeczy, które zapamiętamy z tych 8 letnich rządów. Gospodarczo byli tak
    > samo jak PiS socjalni oraz populistyczni (polityka ciepłej wody w
    > kranie)

    Aha, i dlatego widzielismy pod rzadami PO zniesienie 8-godzinnego dnia
    pracy (za ktory ludzie kiedys przelewali swoja krew na ulicach) i
    dominacje umow smieciowych?

    RW

  • 234. Data: 2015-11-24 09:41:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-23 20:32, RW pisze:

    > Aha, i dlatego widzielismy pod rzadami PO zniesienie 8-godzinnego dnia
    > pracy (za ktory ludzie kiedys przelewali swoja krew na ulicach) i
    > dominacje umow smieciowych?

    Gdzie masz takie zniesienie, bo ja nie zauważyłem takowego - chyba
    żyjesz w jakims świecie równoległym...
    Faktem niezaprzeczalnym natomiast jest, że PO z innym programem szło do
    wyborów - a zupełnie co innego realizowała. O ile program mieli
    liberalny, to niestety robili wszystko odwrotnie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 235. Data: 2015-11-24 10:35:20
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Tue, 24 Nov 2015 09:41:59 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > Gdzie masz takie zniesienie, bo ja nie zauważyłem takowego - chyba
    > żyjesz w jakims świecie równoległym...

    http://wyborcza.biz/
    biznes/1,147666,14223805,Nowelizacja_kodeksu_pracy__
    _roczny_okres_rozliczeniowy.html

    RW

  • 236. Data: 2015-11-24 10:55:27
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-24 10:35, RW pisze:

    > http://wyborcza.biz/
    > biznes/1,147666,14223805,Nowelizacja_kodeksu_pracy__
    _roczny_okres_rozliczeniowy.html

    Wcześniej miałeś w zależności od firmy okres rozliczeniowy 1 lub 3
    miesięczny, więc o co chodzi? Dodatkowo - dla małych firm inny okres niz
    1 miesięczny jest trudny w rozliczeniu (dużo papierologii), wiec to
    raczej bicie piany, a nie zniesienie 8 godzinnego dnia pracy. Tym
    bardziej, że wszystkie pozostałe zapisy co do ilości nadgodzin w roku
    itp zostały nadal.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 237. Data: 2015-11-24 11:48:29
    Od: RW <b...@g...pl>

    On Tue, 24 Nov 2015 10:55:27 +0100, Tomasz Kaczanowski wrote:

> [...]
    > raczej bicie piany, a nie zniesienie 8 godzinnego dnia pracy. Tym
    > bardziej, że wszystkie pozostałe zapisy co do ilości nadgodzin w roku

    Jezeli dla kogos ogarniecie dluzszego niz 1-miesieczny okresu
    rozliczeniowego nadgodzin jest za trudne, to jest za glupi zeby prowadzic
    firme.

    RW

  • 238. Data: 2015-11-24 12:15:04
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-24 11:48, RW pisze:

> [...]
    >
    > Jezeli dla kogos ogarniecie dluzszego niz 1-miesieczny okresu
    > rozliczeniowego nadgodzin jest za trudne, to jest za glupi zeby prowadzic

    Umiesz zrozumieć słowo pisane? - Wymaga to dodatkowej dokumentacji To
    nie jest kwestia ogarnięcia, a dokumentacji, papierologii. Ale właśnie -
    odsyłam do odpowiednich ustaw, a nie bzdurnych artykułów w gazecie.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 239. Data: 2015-11-29 16:54:14
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ewidentnie, MS chce nas wydymać, najpierw rozpierdolił system x86 do
    którego były w ogóle jakieś książki i zrobił x64 zupełnie nie
    kompatybilny z niczym, a teraz chce wpierdolić tych "uzdolnionych
    radykałów po/eu" do programowania procesorków... zgroza!

  • 240. Data: 2015-11-29 16:55:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    powstaje pytanie, jak my możemy wydymać MS? otwieram dyskusję!