  • 221. Data: 2015-11-23 08:21:47
    Temat: Re: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 00:20, AK pisze:
    > O tym o co mi glownie ostatnio chodzilo (kondycja
    > "polityczno/spoleczna" 30-40latkoww IT) wiem juz chyba wsio,
    > wiec moj prywatny glowny cel zostal osiagniety.
    > Innym (ale jak gdyby przy okazji) celem bylo przekazanie
    > (fakt bardzo czesto niezgodnie z tematyka grupy:) kilku
    > faktow i kilka prob "wyprostowaia" tych ujawnonych
    > tu rowniez skrajnych klamstach/nieprawdach
    > o polityce/partiach, Polsce itp

    Idź sobie lepiej prostować brzozy. Pajacu.

    > Nigdy nie liczylem ze przekonam/"nawroce" wszelkich "Atatollahow"
    > czy "glazy" typu np. Kviat, Sector van Skijlen itp.
    > Oni sluzyli _zawsze i wylacznie_ jako zwykłe (niezbedne
    > w naprawde ostrych dyskusjach) narzedzie/przeciwwage.

    Takie słowa od wyborcy PiSu to komplement.
    Dziękuję za wyróżnienie, "Ajatollahu" państwa w ruinie.

    > I tu na koniec chcialem sie grzecznie

    Nie byłbyś sobą, sekciarski pokemonie z umysłem w ruinie, gdybyś nawet
    na koniec nie puścił bąka.

    > Czołem Młodzieży! :)

    I tak tu zajrzysz, żeby poczytać odpowiedzi.
    PiS to stan umysłu.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 222. Data: 2015-11-23 08:29:59
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-23 o 00:49, AK pisze:

    > A jasne :) Tylko zza tego "Gott mit" ogon diabla wystawal
    > /A wiesz mialem w rece cus takiego. Nie moje:).
    > Pewnego ciula na Slasku co na dyskotece tym szpanowal - lata 70/80te/,

    Napisem szpanował?

    > Musialem mu to zdjac z dupy.

    Pobiłeś żołnierza z RFN, który na przepustce przyjechał poszaleć na
    dyskotece z polskimi dziewczynami.

    Ale ty jesteś zdrowo pierdolnięty.
    Nie masz bladego pojęcia co to był za napis i dlaczego również wojska
    hitlerowskie z niego korzystały.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 223. Data: 2015-11-23 09:26:18
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sat, 21 Nov 2015 19:37:01 -0600, RW <b...@g...pl>
    wrote:
    > jezeli ich obecny pracownik stawia swoja reputacje na szali reczac
    za kogos
    > z kims kiedys juz pracowal (nie brata/szwagra/matke tylko "znam
    Kowalskiego
    > z czasow kiedy pracowalismy razem w X i byl swietny"), to wieksza
    szansa na

    Widziałem przypadek gdy ta idylla doprowadziła do zatrudnienia kogoś
    zupełnie nieodpowiedniego.

  • 224. Data: 2015-11-23 09:32:37
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Sun, 22 Nov 2015 09:27:23 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > To nie jest protekcja.

    Oczywiście że jest.

  • 225. Data: 2015-11-23 09:35:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 11:42, AK pisze:

    > Czlowieku, kiedy pojawilo sie iPhone a kiedy Mobile.NET
    > No naprawde ?

    .NET Compact Framework to 2002-2003, iPhone to 2007?

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 226. Data: 2015-11-23 09:57:23
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-21 18:50, AK pisze:

    > Jaka wojna ? Co ty pierdzielisz ?
    > Dojscie PiS to wladzy to wojna ? :)
    > Chyba odwalilo ci juz calkiem :(

    Ja nie wiem o co kruszycie Panowie kopie... Przecież PO i PiS różnią się
    tylko wizerunkowo. Zobaczcie pomysły, jak i to co jest realizowane
    jednych i drugich... Ostatnio przepychanki kto pierwszy zrobił skok na
    trybunał... Te partie na prawdę poza wizerunkiem od siebie się nie
    różnią, dlatego tak zaciekle się zwalczają...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 227. Data: 2015-11-23 10:24:02
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 11:10, AK pisze:
    > PS: My Kochany Kolego po tych 8 latach "rzadu liberalow"
    > mamy w Polsce czysty nieskazony - fakt ze nowoczesny -
    > FEUDALIZM == wyzysk.

    Jakich liberałów? Przecież nacjonalizacja i rozdawnictwo to podstawowe
    rzeczy, które zapamiętamy z tych 8 letnich rządów. Gospodarczo byli tak
    samo jak PiS socjalni oraz populistyczni (polityka ciepłej wody w kranie)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.cba.pl

  • 228. Data: 2015-11-23 10:25:37
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-11-22 21:07, RW pisze:

    > A co innego biedaki maja robic? ;-)

    > Hitler to nie byla lewica. Hitler to skrajna prawica. Jak sie nazwe
    > tramwajem i narysuje sobie na czole druty, to nadal bede homo sapiens
    > a nie srodkiem komunikacji.

    Hitler to była lewica - gospodarcza. Podobnie, jak PiS, PO, PSL, Razem
    (itd)...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 229. Data: 2015-11-23 15:32:53
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > Zanim zabierzesz się do pracy, zapytaj. Może się okazać że ktoś już to
    > zrobił i nazywa się to ORM.

    Myślę, że wie, że ktoś to zrobił i nazywa się to ORM ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 230. Data: 2015-11-23 17:19:40
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dokładnie, dla mnie też to jedno i to samo,
    wystarczy popatrzeć na dupowłazy eu...
    tyle, że eu to daje tylko bez mydla powcom...