  • 61. Data: 2020-04-28 08:26:17
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Swoje już zapłacili. Ja prawie 40 lat zapierdalam na ZUS i chciałbym
    > dożyć choć tej głodowej emerytury. Bo mi się, kwa nać!, należy jak psu
    > buda.

    Jak nie chcesz znać odpowiedzi to nie pytaj;)

    --
    Shrek

  • 62. Data: 2020-04-28 09:34:28
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Potrafisz przeliczyć życie na pieniądze?

    ale zaraz - nie jest faktem, że umierają prawie tylko słabe organizmy?
    to o jakim przeliczaniu tu mówimy? I co ci przeszkadza, że ja będę
    ryzykował i umrę, ty możesz następne miesiące siedzieć w domu- nie
    chciałbym ryzykować twoim życiem. A moim zdaniem ja już tą chorobę
    przeszedłem, ale jeszcze nie było paniki więc mogłem spokojnie nazwać ją
    grypą - a jeśli nie, to chciałbym żyć normalnie, bo uważam że przeżyję
    (a jeśli nie, to ty będziesz miał lepiej, bo nie będziesz płacił na moją
    emeryturę ;)
    Tobie jest łatwiej przeliczać życie na pieniądze, bo tragedii związanych
    z utratą pracy czy wpędzeniem się w milionowe długi jeszcze nie widać -
    i pewnie widać nie będzie, bo kogo to obchodzi, że ktoś się powiesił bo
    miał 10/50/500/... tysięcy długu (no i kto powiąże fakty, że to z powodu
    lockdown'u). Znam to dobrze, bo byłem w grupie z milionowym zadłużeniem
    (grupie kilkudziesięciu osób, która dała się oszukać, a prawo w Polsce
    jest po stronie przestępców) i znam osobę, która nie miała siły walczyć
    i próbowała przez to popełnić samobójstwo

    Lukasz

  • 63. Data: 2020-04-28 09:44:46
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > A co odpiszesz Cavalino na takie coś. Nie ma ograniczeń i kto się ma zarazić to się
    zarazi. Jedni bardziej inni mniej. I masz pecha. Chodząc bez maseczki bo
    nieobowiązkowa zarazasz siebie i najbliższą rodzinę wirusem. Macie pecha tak jak 7000
    tysięcy osób w tym dniu i jest to ostre zakażenie. Wymaga podłączenia do respiratora.
    W szpitalu jest Twoja żona, syn, córka i Ty. I jest jeden wolny respirator.

    I jakie teraz masz obłożenie respiratorów czy szpitalnych łóżek? 10% ? A
    ile osób ma odwołane zabiegi i będzie miało pecha i przez to umrze?

    Lukasz

  • 64. Data: 2020-04-28 09:51:15
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-04-2020 o 09:34, ddddddddddddd pisze:

    > ale zaraz - nie jest faktem, że umierają prawie tylko słabe organizmy?
    > to o jakim przeliczaniu tu mówimy? I co ci przeszkadza, że ja będę
    > ryzykował i umrę, ty możesz następne miesiące siedzieć w domu

    Przecież Roman już pisał, że on wcale nie chce siedzieć w domu.
    To wszyscy inni mają obowiązkowo siedzieć w domu, żeby go nie zarazić.

  • 65. Data: 2020-04-28 10:03:07
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.04.2020 o 09:51, Cavallino pisze:

    > Przecież Roman już pisał, że on wcale nie chce siedzieć w domu.
    > To wszyscy inni mają obowiązkowo siedzieć w domu, żeby go nie zarazić.

    Roman tak już ma. Pewnie też z Bałut*.

    * Bałuty to stan umysłu - vide Zenek Kapelinder.

  • 66. Data: 2020-04-28 10:15:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, April 28, 2020, 9:51:15 AM, you wrote:

    > Przecież Roman już pisał, że on wcale nie chce siedzieć w domu.
    > To wszyscy inni mają obowiązkowo siedzieć w domu, żeby go nie zarazić.

    Koniu, nie przekręcaj. Zaprzestałem dyskusji, bo kopanie się z Tobą
    nie ma sensu - czego nie zrozumiesz, to zmyślisz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2020-04-28 10:23:06
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Koniu, nie przekręcaj.

    Nie przekręcam - to Twoje własne słowa.
    Nie wiem czy chciałeś napisać to co napisałeś, ale tak napisałeś.

    Wobec aktualnych problemów milionów ludzi z pracą i brakiem dochodów,
    zabrzmiało to wyjątkowo egoistycznie.....

  • 68. Data: 2020-04-28 10:37:02
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-27 o 19:34, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    7.0.0.1...

    > A nie mowilem?
    Jak byś nie pisał w internetach to tylko by twoja matka wiedziała o
    twoim niedojebaniu muzgowym a tak wiedzą wszystcy.

  • 69. Data: 2020-04-28 10:37:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Cavallino,

    Tuesday, April 28, 2020, 10:23:06 AM, you wrote:

    [.......]

    Powtarzam: Zaprzestałem dyskusji, bo kopanie się z Tobą nie ma sensu -

  • 70. Data: 2020-04-28 10:40:00
    Od: Janusz <j...@o...pl>