  • 121. Data: 2020-04-29 08:02:11
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 07:17:04 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
    > Ciekawe czy fałszują jak leci czy patrzą też na wiek żeby ci właściwi umierali.
    > https://de.statista.com/statistik/daten/studie/11041
    73/umfrage/todesfaelle-aufgrund-des-coronavirus-in-d
    eutschland-nach-geschlecht/

    > Średnia wieku osób zmarłych 81 lat. W Polsce średnia dla mężczyzn to 73.8 czyli
    muszą umierać młodsi bo 81 mało który dożywa.

    > Zielony wyjechał prosto z mostu
    >
    > https://m.bild.de/politik/inland/politik-inland/tueb
    ingens-ob-boris-palmer-retten-menschen-die-wohl-sowi
    eso-bald-sterben-70318056.bildMobile.html

    > Menschen, für die Corona nicht besonders gefährlich ist - bei denen unter 40 kommt
    so gut wie niemand mit Corona auf der Intensivstation an - muss man mehr
    wirtschaftliche Betätigung ermöglichen."

    > Nikt z grupy 40- nie wylądował na intensywnej terapii więc ich nie powinna
    obejmować izolacja. Tabelki są nieubłagane, lockdown dla wszystkich grup wiekowych
    jest błędem.

    No, na swiecie najmlodsza ofiara miala cos 25 lat ..

    J.

  • 122. Data: 2020-04-29 08:22:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-04-2020 o 08:02, J.F. pisze:

    obejmować izolacja. Tabelki są nieubłagane, lockdown dla wszystkich grup wiekowych
    jest błędem.

    > No, na swiecie najmlodsza ofiara miala cos 25 lat ..

    W Polsce jedna miała 18...

  • 123. Data: 2020-04-29 10:04:37
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 29 Apr 2020 08:22:29 +0200, Cavallino napisał(a):
    obejmować izolacja. Tabelki są nieubłagane, lockdown dla wszystkich grup wiekowych
    jest błędem.

    > W Polsce jedna miała 18...

    czyli mam stare dane, a Przemek ... chyba tez, choc moze niemcy
    odporni.

    A na swiecie - juz 5-cio latek
    https://zdrowie.wprost.pl/koronawirus/10312341/najml
    odsza-ofiara-koronawirusa-w-wielkiej-brytanii-zmarlo
    -5-letnie-dziecko.html

    J.

  • 124. Data: 2020-04-29 10:06:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 21:19:19 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Hiszpania: 42.7 lat
    > Francja: 41.4 lat
    > Polska: 40.7 lat
    >
    > Różnica taka sobie (przy czym powyższe to nie średnia, tylko mediana,
    > ale dla potrzeb tego wątku to mało istotne).

    Tylko wiesz - dwa lata w sredniej, to zgrubsza liczac 4 lata w wieku
    zgonu. Choc demografia moze byc istotna.
    Tudziez np emigracja mlodych.

    > Włochy już trochę starsze, bo mediana 45.5 lat, no ale np. Niemcy mają
    > 47.1 lat - a jednak relatywnie mało ich tam umiera.
    >
    > źródło: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_m
    edian_age

    J.

  • 125. Data: 2020-04-29 10:24:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Wednesday, April 29, 2020, 10:04:37 AM, you wrote:

> [...]
    jest błędem.
    > czyli mam stare dane, a Przemek ... chyba tez, choc moze niemcy

    18-latek był mocno niepełnosprawny. To pacjent ZOL w Ozimku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 126. Data: 2020-04-29 10:57:47
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-29 o 10:04, J.F. pisze:
    obejmować izolacja. Tabelki są nieubłagane, lockdown dla wszystkich grup wiekowych
    jest błędem.

    Do tego dwie po 40+ lat, kilkanaście po 50+ lat.

    --
    Janusz

  • 127. Data: 2020-04-29 10:59:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

    > Strach ma wielkie oczy
    >
    > https://mobil.mopo.de/hamburg/rechtsmediziner--ohne-
    vorerkrankung-ist
    > -in-hamburg-an-covid-19-noch-keiner-gestorben--36508
    928

    > Każda z 153 osób zmarłych w Hamburgu od początku pandemii miała
    > choroby towarzyszące.
    >
    > Nieźle. Myślę że właśnie stanęliśmy na podium.
    >
    > https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/713951,81
    -lat-temu-Marsjan
    > ie-zaatakowali-Ziemie-Ludzie-uciekali-w-panice-Tylko
    -Clint-Eastwood-n
    > ie-uwierzyl-w-te-historie
    >
    > Tu grube miliardy zmieniły właścicieli. Ktoś musiał stracić aby
    > zarobić mógł ktoś.

    Przemku, ty mi odpowiadasz?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 128. Data: 2020-04-29 11:07:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-04-2020 o 10:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Przemek Jedrzejczak p...@g...com ...

> [...]

    On chyba tylko wrzutki sobie robi, w każdym razie bez cytatów tak to
    należy traktować.

  • 129. Data: 2020-04-29 11:33:26
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-29 o 07:59, J.F. pisze:

    > to jest City
    No i co z tego, ma bardzo duże zagęszczenie więc wirus się szybko
    roznosi to i szybko powinien wygasnąć bo łatwiej uzyskać odporność
    stadną, tyle że z danych wynika że do tego jeszcze bardzo daleko.

    > No i dopisali- dzis 25.04 bylo 80, 26.04 68, a 27.04 10.
    >
    > Trzeba bedzie zobaczyc za pare dni - byc moze wcale tak nie wygasla.

    > A to caly stan.
    No ok, miasto sto stan 348.

    > https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-Map?%3Aembed=yes&%3
    Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Wiem, ale ... czy u nas do tylu nie dojdzie ?
    Nie, zwiększy sie umieralność o te kilkadziesiąt dziennie i tyle.

    > A gdyby twoja matka byla Murzynka ? :-)
    Wiesz, moja Mama ma 81 i raka, ale na szczęście w dość łagodnej formie.

    > Plus nieokreslona liczbe nieprzetestowanych.
    > Jesli tam taki masowy pomor, to chyba i zakazonych duzo.
    Pewnie tak, ale nadal dużo za mało żeby sie uodpornić.

    > Ale liczba potwierdzonych zakazen tez spada,
    > chociaz ... tutaj dla Bronxu czy Queens nie wyglada tak pozytywnie
    > https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-DailyTracker?%3Aemb
    ed=yes&%3Atoolbar=no&%3Atabs=n

    Ale nie wygaśnie, właśnie czytam "Słynny amerykański immunolog Anthony
    Fauci powiedział, że jest "prawie pewien", że koronawirus powróci
    jesienią. Lekarz dodał, że istnieje szansa, że koronawirus nie zniknie w
    okresie letnim, kiedy wzrosną temperatury.
    Dr Anthony Fauci powiedział, że jest niemal całkowicie pewien, że wirus
    powróci jesienią. W wywiadzie, który cytuje agencja Reutera, podzielił
    się także obawą, że wirus nigdy nie zostanie całkowicie zwalczony, a
    okres letni nie oznacza wolności od choroby
    Lekarz dodał, że wzrost temperatur i nadejście lata niekoniecznie musi
    oznaczać znikniecie wirusa. Przypomniał, że wiele przypadków wykryto np.
    w RPA. Oznacza to, że wirus może przetrwać i w cieplejszym klimacie, a
    co za tym idzie nie będzie tak łatwo się go pozbyć."

    "Nie tylko lekarz z USA przewiduje drugą falę. Wielu ekspertów jest
    przekonanych, że jesienią, kiedy temperatury ulegną obniżeniu,
    koronawirus uderzy ponownie. Co gorsza, może się to zbiec z epidemią
    grypy, która co roku zbiera na całym świecie śmiertelne żniwo."

    https://www.o2.pl/informacje/koronawirus-anthony-fau
    ci-przewiduje-nawrot-epidemii-na-jesien-650485887081
    0241a

    > No bo izolacje wprowadzil, czy tez wprowadzily poszczegolne stany.
    > Poza tym trzeba Boeinga uratowac :-)
    Boeninga nic nie uratuje, oni się sami zakopują, przykład do B737MAX, to
    co tam nawyczyniali żeby być konkurencją dla Aribusa woła o pomstę do nieba.
    Samolot za mały, no to powiększamy :)
    Silniki za słabe, no to dajemy mocniejsze,
    nie mieszczą się w gondolach no to przesuńmy je,
    samolot stracił stateczność, no to sztucznie ją naprawmy, dajmy komputer,
    co mamy? stare z '96 16bitowe jednostki,
    za słabe? no to dajmy dwa,
    Co się może nie udać?
    Wszystko, dwa rozwalone i chyba 346 osób zmusiło ich w końcu
    do uziemienia wszystkich B737MAX.
    https://antyweb.pl/dwa-16-bitowe-komputery-z-1996-ma
    ja-naprawic-konstrukcyjne-bledy-boeinga-737-max-nie-
    wiem-jak-wy-ale-ja-do-takiego-samoloty-nie-wsiade/

    --
    Janusz

  • 130. Data: 2020-04-29 17:16:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >umierali.
    https://de.statista.com/statistik/daten/studie/11041
    73/umfrage/todesfaelle-aufgrund-des-coronavirus-in-d

    W Niemczech czy w Polsce ? Osob czy mezczyzn ?

    >W Polsce średnia dla mężczyzn to 73.8 czyli muszą umierać młodsi bo
    >81 mało który dożywa.

    Wniosek nieuzasadniony - moze wlasnie mlodsi nie umieraja, stad taka
    srednia.

    No i dodaj kobiety, co w Polsce zyja srednio 81.7 lat

    J.