  • 111. Data: 2020-04-28 22:06:31
    Temat: Re: OT Specjalnie dla Cavallino i jemu podobnych-jak wirus niszczy pluca nawet tych co lekko go przeszli
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    O zaczyna się ... Po ordery wystąp

    W czasie przemówienia w parlamencie stwierdził, że sześciotygodniowe obostrzenia
    uratowały 62 tys. osób przed śmiercią z powodu zakażenia SARS-CoV-2.

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    06115,francja-ma-plan-na-znoszenie-roszczen-otwarte-
    szkoly-zamkniete.html#s=BoxOpImg7

  • 112. Data: 2020-04-28 22:08:47
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-04-27 21:19, mk4 wrote:
> [...]
    niesienia-z-austrii-nawet-lagodny-przebieg-moze-nisz
    czyc-pluca-6503967816501377a

> [...]
    > szarlatanerii spirali paniki i szamanskim praktykom. Na zasadzie - nie
    > wiemy ani czy to pomaga ani czy to szlodzi - ale chlopek roztropek
    > myśli, że być moze szkodzi - wiec wprowadzmy jakies kolejne
    > ograniczenie. Tak na wszelki wypadek. Średniowiecze i ciemnota napedzana
    > panika.
    >
    > A szczytem jest luzowanie tych obostrzeń kiedy mamy 400-500 zakażen
    > dziennie w kontekscie ich wprowadzania jak mielismy 50 dziennie. To
    > chyba dobitnie pokazuje ile warte są oficjalne wypowiedzi nakrecane
    > przez media i do jakiego poziomu absurdu dobilismy w calej sprawie.

    To jest Orwell.

  • 113. Data: 2020-04-28 22:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zrezygnować z czesci zastosowań do których jej używasz. Jak
    > przestaniesz myc samochód pod domem, co chyba nie jest teraz legalne
    > chyba napisałem bo na 100% nie wiem), to zmniejszysz zużycie ale nie
    > zaoszczędzisz wody dotąd dokąd jej nie zmagazynujesz. Oszczędzanie
    > nierozerwalnie związane jest z magazynowaniem celu późniejszego
    > użycia. Dotyczy to wody, pieniędzy, skarpetek itp. Jeśli zmniejszasz
    > zużycie to zawsze robisz to kostek czegoś. W przypadku wody jest to
    > mniej zupy, herbaty, kawy, rzadsze pranie i mycie podłóg.

    Ty nadal nie rozumiesz, ze wody nie przechowuje sie w beczce.
    Woda ma być w przyrodzie, w krajobrazie i w wodach gruntowych,
    podziemnych.

    Naprawde, zacznij dyskutować z jakimis argumentami, ktore podaja naukowcy
    zamiast ze swoimi rojeniami, wtedy być moze nadal nie bedziesz miał racji
    ale przynajmniej bedzie szansa na jakas merytoryczna dyskusje.

    Nawet jakis minister ostatnio gadał w tok fm o tym jak musimy zatrzymywac
    wode w krajobrazie.

    A tu tak na marginesie poprzedniej dyskusji swiezy artykulik o odsalaniu
    wody:
    https://www.komputerswiat.pl/artykuly/redakcyjne/jak
    -technologia-
    odsalania-wody-morskiej-moze-pomoc-podczas-suszy/v0x
    4fe0

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 114. Data: 2020-04-29 00:32:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Chciałbym tylko wiedzieć w jaki sposób pijąc szklankę herbaty mniej powodujesz ze
    wody w wodach gruntowych przybywa.

  • 115. Data: 2020-04-29 06:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Chciałbym tylko wiedzieć w jaki sposób pijąc szklankę herbaty mniej
    > powodujesz ze wody w wodach gruntowych przybywa.

    Nie pije szklanki herbaty mniej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 116. Data: 2020-04-29 07:26:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 13:06:31 -0700 (PDT), Przemek Jedrzejczak
    napisał(a):
> [...]
    > https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,173952,259
    06115,francja-ma-plan-na-znoszenie-roszczen-otwarte-

    No ale widziales - w jednym departamencie smiertelnos wzrosla o 140%.

    Gdyby nie obostrzenia - dlaczego nie mialoby we wszystkich tyle
    wzrosnac.

    A ja mam informacje z malej polskiej fabryczki, ktora duzo
    wspolpracowala z Niemcami - na razie zadnego przypadku.

    J.

  • 117. Data: 2020-04-29 07:28:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 15:32:12 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > Chciałbym tylko wiedzieć w jaki sposób pijąc szklankę herbaty mniej powodujesz ze
    wody w wodach gruntowych przybywa.

    A w jaki sposob, jesli nie oszczedzam, tylko podlewam ogrodek :-P

    J.

  • 118. Data: 2020-04-29 07:44:09
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Strach ma wielkie oczy

    https://mobil.mopo.de/hamburg/rechtsmediziner--ohne-
    vorerkrankung-ist-in-hamburg-an-covid-19-noch-keiner
    -gestorben--36508928

    Każda z 153 osób zmarłych w Hamburgu od początku pandemii miała choroby towarzyszące.

    Nieźle. Myślę że właśnie stanęliśmy na podium.

    https://www.polskieradio.pl/39/156/Artykul/713951,81
    -lat-temu-Marsjanie-zaatakowali-Ziemie-Ludzie-ucieka
    li-w-panice-Tylko-Clint-Eastwood-nie-uwierzyl-w-te-h
    istorie

    Tu grube miliardy zmieniły właścicieli. Ktoś musiał stracić aby zarobić mógł ktoś.

  • 119. Data: 2020-04-29 07:55:03
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    140% brzmi złowieszczo ale w jakim okresie czasu ? Czy umarli ci którzy i tak by
    wkrótce zeszli ? (To pytanie retoryczne)
    Po podsumowaniu roku wyjdzie pewnie standard ba niższy od mocnej grypy sprzed 2 lat.

    W Niemczech już zaczynają plątać się w zeznaniach, brak większej ilości zgonów
    tłumaczą tym że nie można porównywać ot tak kolejnych lat.

  • 120. Data: 2020-04-29 07:59:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 28 Apr 2020 16:28:42 +0200, Janusz napisał(a):
> [...]
    ge

    to jest City

    No i dopisali- dzis 25.04 bylo 80, 26.04 68, a 27.04 10.

    Trzeba bedzie zobaczyc za pare dni - byc moze wcale tak nie wygasla.

    > A ja na https://www.worldometers.info/coronavirus/country/us
    /
    > i za wczoraj NY ma 348 zgonów.

    A to caly stan.

    https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-Map?%3Aembed=yes&%3
    Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Wiesz trochę to słaba pociecha, pojadę klasykiem
    > "a jakby tam była twoja Matka?"

    Wiem, ale ... czy u nas do tylu nie dojdzie ?

    > Tam statystyki są wypaczone przez murzynów, podobno 70% zgonów to oni,
    > otyłość, zła dieta itd.

    A gdyby twoja matka byla Murzynka ? :-)

    > Jaka odporna? NY ma dopiero 300tys zarazonych, co daje 1,5%, to tyle co nic.

    Plus nieokreslona liczbe nieprzetestowanych.
    Jesli tam taki masowy pomor, to chyba i zakazonych duzo.

    Ale liczba potwierdzonych zakazen tez spada,
    chociaz ... tutaj dla Bronxu czy Queens nie wyglada tak pozytywnie
    https://covid19tracker.health.ny.gov/views/NYS-COVID
    19-Tracker/NYSDOHCOVID-19Tracker-DailyTracker?%3Aemb
    ed=yes&%3Atoolbar=no&%3Atabs=n

    > Sama sie położy, zawsze trafi na ścianę wynikłą z wirusa. Zauważ że nie
    > tylko my mamy problemy, dlaczego np: Trump tak szybko pompuje tak
    > olbrzymią kasę w gospodarkę?

    No bo izolacje wprowadzil, czy tez wprowadzily poszczegolne stany.
    Poza tym trzeba Boeinga uratowac :-)

    J.