  • 11. Data: 2013-12-19 10:16:18
    Temat: Re: Sieć bezprzewodowa.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.12.2013 09:00, Marcin N pisze:

    > Błąd. W dzisiejszych czasach trzeba łączyć grupy bo powoli wymieramy.
    > Cieszmy się poszerzaniem tematów i nagradzajmy za to.

    Masz jakiś łatwy przepis na domową wuzetkę?

  • 12. Data: 2013-12-19 13:26:04
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    wiadomości news:l8udh2$hc1$1@node1.news.atman.pl...
    > Masz jakiś łatwy przepis na domową wuzetkę?

    Popadanie w przesadę to świetny pomysł na storpedowanie każdej inicjatywy.
    Nie widzę żadnego związku wuzetki z komputerem. No chyba, że leży na
    obudowie.

    neelix

  • 13. Data: 2013-12-19 17:27:09
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Marcin N pisze tak:

    > Błąd. W dzisiejszych czasach trzeba łączyć grupy bo powoli wymieramy.
    > Cieszmy się poszerzaniem tematów i nagradzajmy za to.

    Ja tylko ubiegłem grupowego moderatora :)

    Tak trzeba się łączyć, trzeba robić backupy bo porady i tricki znikają
    z google, stare wersje programów, pdf też. Żal im dupę ściska o miejsce
    na dyskach ale durnoty na yt przybywa kwitnąco.

    --
    Piter

  • 14. Data: 2013-12-19 22:07:53
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "gadacz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > pl.comp.sieci ???

    Dzięki za podpowiedź.

    neelix

  • 15. Data: 2013-12-24 00:47:02
    Od: Zakonspirowany <x...@g...com>

    W dniu 16-12-2013 23:26, neelix pisze:
    > Zamieniłem stary modem USB Neostrady na router bezprzewodowy TP Link z
    > Wi-Fi. Internet chodzi, ale nie mam poczty. Czy może ktoś pomóc utworzyć
    > połączenie? Chodzi o ustawienia Outlooka.

    A może zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news
    i wszystko działa. Dawniej byłem zwolennikiem Outlooka, więc ostatnio,
    gdy przypadkiem odpaliłem wersję z W8, to 1 konto udało mi się
    skonfigurować, a przy drugim wyskakiwał już błąd, choć dane kont brałem
    TB. Pocztę mam na gmailu i yahoo.

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 16. Data: 2013-12-24 01:47:33
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 24 Dec 2013 00:47:02 +0100, Zakonspirowany napisał(a):

    > A może zmiana na Thunderbirda? Mam w nim dwa konta pocztowe, serwer news
    > i wszystko działa.

    Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
    zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
    używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

    (ciach...)

    [ Pomogę Ci... Pchaj mocniej nogami! Od czego masz nogi jak nie pchasz?! ]
    [ (Król Julian, ,,Madagaskar") ]

  • 17. Data: 2013-12-24 12:19:05
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-24 01:47, Przemysław Ryk pisze:

    > Dopóki się nie wypieprzy. Nie wspominając o mułowatości, rosnącym
    > zapotrzebowaniu na ram i fakcie, że by doprowadzić go do stanu jako takiej
    > używalności, bez kilkunastu rozszerzeń może się nie obejść.

    Od lat działa znakomicie, i jest piękny programik pomagający utrzymywać
    TB w dobrej kondycji.
    MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić
    całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.
    Nie mogę nic złego powiedzieć na TB.
    http://mozilla-backup.softonic.pl/

  • 18. Data: 2013-12-24 12:28:52
    Temat: Re: [OT] Sieć bezprzewodowa.
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Dawid" napisał:

    > jest piękny programik pomagający utrzymywać TB w dobrej kondycji.

    Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

    > MozBackup kopiuje i zapisuje wszystkie ustawienia, pozwala przywrócić
    > całego TB w dowolnej chwili np. po reinstalacji.

    A pozwala mu zlikwidować kodowanie MIME w Quoted-Printable?
    To poproszę ;->

    JoteR

  • 19. Data: 2013-12-24 12:41:12
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-12-24 12:28, JoteR pisze:

    > Znaczy - sam z siebie TB nie pociągnie dłużej niż...? ;->

    Pociągnie sam bardzo długo, ale robienie backupu to nic złego.
    Nie musisz używać, nikt nie zmusza.
    Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
    Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

  • 20. Data: 2013-12-24 14:34:28
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Dawid" napisał:

    > Pociągnie sam bardzo długo,

    Ale w jakiej kondycji? ;->
    No bo skoro potrzebuje do utrzymania - cytuję: "dobrej kondycji"
    zewnętrznego programu... ;->

    > Ty i tak jesteś zawsze na nie, obojętnie o czym się napisze.
    > Typowy nasz człowiek, wszystko jest be i wszystko trzeba opluć.

    Jak na razie to ty jesteś na nie.
    Przykładem moja bezskuteczna prośba o wyłączenie QP-y.

    Wesołych Świąt!

    JoteR