  • 1. Data: 2013-12-15 19:46:21
    Temat: Jaki tablet?
    Od: fifak <f...@w...com>

    Jaki tablet kupić? w tym tygodniu muszę wybrać.

    -8" do 10"
    -rozdzielczość 1280 koniecznie
    -3G koniecznie
    -do 1k zł

    wstępnie myślałem o lenovo S6000

  • 2. Data: 2013-12-16 10:12:40
    Temat: Re: Jaki tablet?
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    fifak nabazgrał(a):

    > Jaki tablet kupić? w tym tygodniu muszę wybrać.
> [...]

    Używany Ipad II

  • 3. Data: 2013-12-17 14:41:00
    Od: "saskatchewan" <t...@t...pl>

    > -8" do 10"
    > -rozdzielczość 1280 koniecznie
    > -3G koniecznie
    > -do 1k zł
    >
    > wstępnie myślałem o lenovo S6000

    Ipad.

  • 4. Data: 2013-12-17 20:11:09
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Ipad.

    Jak chcesz go zamknąć w rezerwacie apple to i owszem, ale jeśli ma inny
    sprzęt i chce się z nim łączyć, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
    Przem

  • 5. Data: 2013-12-19 16:10:49
    Od: bauergard <b...@g...com>

    Za 1000 zł to możesz kupić dwa tablety. Typowa budżetówka, ale przynajmniej pewny
    polski serwis i gwarancja.

    http://allegro.pl/promocja-dwa-nowe-tablety-plug-for
    ce-impact-2-i3787619550.html

  • 6. Data: 2013-12-19 19:58:41
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-15 19:46, fifak pisze:
    > Jaki tablet kupić? w tym tygodniu muszę wybrać.

> [...]

    wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ale KAŻDY warunek musi być spełniony

  • 7. Data: 2013-12-20 00:40:12
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-12-17 20:11, *Przemek* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Jak chcesz go zamknąć w rezerwacie apple to i owszem, ale jeśli ma inny
    > sprzęt i chce się z nim łączyć, to stanowczo odradzam akurat ten wybór.
    > Przem
    Potwierdzam - sporo androidowych spełnia warunki np:
    http://kiano.pl/?page_id=285
    Absolutnie nie namawiam, ale sam mam pro 10 dual i jestem zadowolony
    (poza przycinkami w czasie aktualizacji aplikacji, ale mam niefirmowy rom).

    Pozdrawiam i Wesołych Świąt - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 8. Data: 2013-12-20 02:19:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "fifak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > wstępnie myślałem o lenovo S6000

    >wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ale KAŻDY warunek musi być spełniony

    A szkoda, bo zejście o jeden cal czyni wybór oczywistym :) No i dwie lufy w
    kieszeni by zostały ;)
    P.S. Nie zwracaj uwagi na wyznawców ogryzka :)

  • 9. Data: 2013-12-20 08:37:03
    Od: fifak <f...@w...com>

    W dniu 2013-12-20 02:19, Santana pisze:

> [...]
    > lufy w kieszeni by zostały ;)
    > P.S. Nie zwracaj uwagi na wyznawców ogryzka :)

    nie zwracam :) mam M813G i jestem bardzo zadowolony, tylko potrzebuje
    teraz ciut większej rozdziałki i szybkości :)

    dlatego 7" odpada

    jestem prawie zdecydowany na S6000 zwłaszcza że cena jeszcze spadła 899zł

    ale być może coś przeoczyłem

  • 10. Data: 2013-12-21 20:13:14
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik fifak napisał:

    > wielkie dzięki wszystkim za odpowiedzi ale KAŻDY warunek musi być spełniony

    tak to tylko w erze ;)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

    pl.rec.gry.komputerowe - thank you very much!
    http://www.youtube.com/watch?v=i1Cs5fPagno ;)