  • 111. Data: 2009-01-13 18:49:06
    Temat: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    ----- Original Message -----
    From: "McGregor" <grzechryba(.....)@wp.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Sent: Sunday, January 11, 2009 12:39 PM
    Subject: Re: (trochę ot) WOśP - Wawa

    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    > wiadomości news:gkcavi$fd9$1@news.dialog.net.pl...
    >
    > Chuja wiesz pedale, kutasie, matole, imbecylu czy chuj wie kto jeszcze.
    > Wystarczy? Czy jeszcze cos dołozyć? Aha - pedale juz było...

    cholera, Max, ty umiesz go namierzyc nie? przeciez to jest zwykle
    szkalowanie i obraza godnosci podchodzaca pod stosowne paragrafy..

    > Tu akurat mam doświadczenia własne, o których Ty pedale nie możesz mieć
    > zielonego pojęcia. Nie zamierzam również przed Tobą , drogi kutasie sie
    > wywnętrzać.

    tia... a swistak siedzi...

    > Chyba chuja znasz odpowiedź. Ja przez 20 lat zawodowego życia płącę
    > podatki, żeby każde dziecko w tym kraju miało godną opiekę. Zapłaciłem ich
    > w życiu dużo. Co Ty zrobiłes pedale?

    to chyba za slabo zarabiasz....

    Easy

    P.S. Tak, Arni, wiem wyciagnełam gowno z wora.. ale jakos nie moglam sie
    powstrzymac, ale obiecuje to ostatni raz.

  • 112. Data: 2009-01-13 18:49:50
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

  • 113. Data: 2009-01-13 18:52:47
    Temat: Re: (trochę ot) WO?P - Wawa
    Od: "Krzysztof \"Mad Max\" Laska" <m...@r...pl>

    Easy pisze:
    > Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    > wiadomości news:gkhkpo$2n2$1@news.dialog.net.pl...

    > spierdalej ;)
    > ja pedał jestem i faceta chce ;)

    A Młody już wie? ;)

    --
    Krzysztof 'Mad Max' Laska __| _ \__ /_ |_ | \ \
    http://www.madmax.riders.pl (_ | __/ / | | ( |( |

  • 114. Data: 2009-01-13 18:54:38
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Krzysztof "Mad Max" Laska" <m...@r...pl> napisał w
    wiadomości news:gkints$sg9$1@news.dialog.net.pl...

    > A Młody już wie? ;)

    ze co? ze jestem pedalem? on sie nie liczy, on lesba jest bo tak jak Ty
    woli kobiety ;)

    Easy

  • 115. Data: 2009-01-14 09:20:01
    Temat: Re: [OT] Re: (trochę ot) WOśP - Wawa
    Od: Corpse <c...@p...onet.pl>

    > ja to bym bardziej oprotestowywal "kryzys wieku sredniego"... :-P ;-)

    A ja właśnie ODREAGOWUJĘ KRYZYS WIEKU ŚREDNIEGO realizując swoje
    szczęnięce marzenia!!! ;-)

    I co?! Zadaję życzliwe pytanie - PANOWIE, CZY TO COKOLWIEK ZMIENIA??? ;-)

    Od zawsze marzyłem o 2 kółkach, ale dopiero niedawno pojawiła się
    możliwość realizacji tych marzeń. Jakoś nie czuję konieczności
    dorabiania do tego ideologii "motocyklizmu". Pyrkam sobie powoli z
    "bananem" na twarzy w błogiej nieświadomości, że jestem tylko marnym
    "posiadacza" ale... ani mi to przeszkadza, ani mnie dotyka :-) Nie czuję
    się z tym gorzej, co więcej, ja się upajam tymi alienacji podczas jazdy
    i za żadne skarby świata bym się nie zrzeszył. Co nie znaczy skądinąd,
    że nie lubię towarzystwa we wspólnych wypadach.

    LIVE AND LET LIVE, Panowie! W różnorodności piękno i siła!
    (teraz mnie poniosłooooooo...)

    Pozdrowienia przesyłam i "poluzowania kołnierzyka" życzę ;-)
    C.

    PS.

  • 116. Data: 2009-01-14 10:00:38
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > ja to bym bardziej oprotestowywal "kryzys wieku sredniego"... :-P ;-)

    Szczam na kryzys wieku średniego (póki prostata funkcjonuje).

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/klx250/600rr/vfr800.
    Archiwum: http://news.riders.pl

  • 117. Data: 2009-01-14 10:13:16
    Od: Corpse <c...@p...onet.pl>

    Kuczu wrote:

    > Przeczytalem calosc. Temat dyskusji mam gleboko. Razi mnie tylko ilosc
    > bluzgow. I o tym pisalem.

    Trudno się nie zgodzić. Spierać trzeba się umieć, a jeśli ktoś twierdzi,
    że można to robić WYŁĄCZNIE stosując wobec oponentow inwektywy i
    rynsztokowy język, albo "wybrał sobie taki język bo ma takiego stajla"
    to SAM się wystawia i sam jest sobie winny...

    Opinię na przedmiotowy temat też swoją mam, ale polemiki się nie
    podejmuję właśnie ze względu na poziom dyskusji. I chociaż do
    świętojebliwych się raczej nie zaliczam, to katalogowanie mnie a priori
    do skurwysynów, etc.... no żenuje po prostu, bo żenować musi. Myślę, że
    właśnie to (niezależnie od przedmiou sporu i prezentowanych nt opinii)
    budzi we wszystkich taki sprzecie. Ale widać masz silne poczucie misji
    połączone z krzywdą, którą Ci rzekomo wyrządzamy, więc miotasz się
    straszliwie. W sumie tak trochę po ludzku mi Cię szkoda, bo zwyczajnie
    żeś się chłopie zagalopował i straciłeś umiar. A odwagi i mądrości, żeby
    zrobić krok w tył nie masz, bo żółć Cię zalewa. Ludzie mogą i będą wobec
    Ciebie milsi, i SPIERAĆ się będą (niekoniecznie od razu NAPIERDALAĆ) ale
    zrozum, że to też kwestia TWOJEGO nastawienia i energii, którą ludziom
    przekazujesz TY SAM. Jesteś WSPÓŁTWÓRCĄ Twoich kontaktów z ludźmi, a nie
    wyłącznie ich odbiorcą.

    A jeżeli nic już do Ciebie nie trafia i masz przygotowany dla mnie
    "zestaw obowiązkowy" epitetów i teorii na temat mojej matki - nie krępuj
    się... Wal śmiało :)

    C.

  • 118. Data: 2009-01-14 10:56:20
    Od: "(pj)" <p...@w...pl>

    Magic pisze:

    > Szczam na kryzys wieku średniego (póki prostata funkcjonuje).

    No właśnie - źle się wyartykułowałem...

    Kryzys? Jaki, q****, KRYZYS??!!!! ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 119. Data: 2009-01-14 12:41:54
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "(pj)" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No właśnie - źle się wyartykułowałem...
    >
    > Kryzys? Jaki, q****, KRYZYS??!!!! ;-)

    Wszystko rozumiem, ale nie jest to "uderz w stol, a nozyce sie odezwa" ;)

    pozdr

    --
    BartekGSX6F
    Ave1,8

  • 120. Data: 2009-01-14 12:43:29
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Corpse pisze:

    > A jeżeli nic już do Ciebie nie trafia i masz przygotowany dla mnie
    > "zestaw obowiązkowy" epitetów i teorii na temat mojej matki - nie krępuj
    > się... Wal śmiało :)

    No wszystko fajnie. Tylko czemu to wszystko piszesz w odpowiedzi na moj
    post ? Czyzby to do mnie bylo ? Mam walic smialo ? ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!