eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipproblemy z połączeniem z www.wp.plRe: [OT] Re: problemy z połączeniem z www.wp.pl
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!plix.pl!newsf
    eed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: [OT] Re: problemy z połączeniem z www.wp.pl
    Date: Tue, 14 Dec 2010 17:34:38 +0000 (UTC)
    Organization: private
    Lines: 30
    Message-ID: <ie89re$v07$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    References: <ie6121$f92$1@inews.gazeta.pl> <ie61ae$obu$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ie63bs$oet$1@inews.gazeta.pl> <ie644a$olh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ie66v1$9ck$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: oceanic.wsisiz.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1292348078 31751 2001:1a68:a::33 (14 Dec 2010
    17:34:38 GMT)
    X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Dec 2010 17:34:38 +0000 (UTC)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:93572
    [ ukryj nagłówki ]

    Sławek Lipowski <s...@l...org> wrote:

    > Te zdarzenia "w każdej dużej sieci" (cokolwiek to znaczy), których jak
    > piszesz jest kilkanaście (czemu nie kilka lub kilkadziesiąt?), mogą
    > generować konkretne straty. W takim przypadku istnieje duże
    > prawdopodobieństwo, że ktoś zapyta, z czego one wynikają i będzie trzeba
    > udzielić precyzyjnej odpowiedzi, bo nie w każdym biznesie potencjalny
    > przychód może być tracony od tak. Ustalenie przyczyn może też pozwolić
    > niejednokrotnie w wyeliminowaniu podobnych strat w przyszłości.

    Jeżeli doznajesz strat, w związku z nieprawidłowym działaniem sieci,
    to chyba masz odpowiednie zapisy mówiące o SLA w umowie z danym operatorem
    i w skrajnych przypadkach wiesz, jak to SLA egzekwować?
    Jeżeli jesteś klientem ATMANa, to masz prawo kontaktować się z ichniejszą
    NOC. Z tego co wiem, to zazwyczaj odpowiadają swoim klientom, a o grubszych
    awariach i pracach planowanych wysyłają stosowne komunikaty. Jeżeli czujesz
    się niedoinformowany, to zgłoś się do opiekuna klienta. Podobnie postępuj w
    przypadku innych dostawców - oczywiście jeśli jesteś ich klientem.


    > Nie zawsze da się żyć w błogiej nieświadomości (a nawet jeśli się da, to
    > zwykle bywa to niewskazane) i wszelkie ewentualne zgłoszenia zrzucać na
    > niewytłumaczalne i niemożliwe do zdiagnozowania zdarzenia, które są
    > normą i z którymi przecież nie ma sensu nic robić.

    Można też pisac na blogu...

    --
    ŁT

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: