  • Data: 2010-12-14 13:38:50
    Temat: Re: [OT] Re: problemy z połączeniem z www.wp.pl
    Od: Sławek Lipowski <s...@l...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.12.2010 13:12, xbartx pisze:

    > Napisałeś w innym poście "Dzięki. Obserwowałem problemy dokładnie z ta
    > samą trasą." w odpowiedzi na to że problem był w ACX. Jeżeli to dla
    > Ciebie takie ważne to dlaczego pytasz tutaj a nie najpierw u tego co
    > powinien najlepiej wiedzieć czyli ACX tudzież wp.pl?

    Skąd pewność, że problem był w AC-X? To właśnie starałem się ustalić.
    Owszem, ja ruch kieruje do WP przez AC-X, ale jak ruch do mnie kierowało
    w tym czasie WP? Dostałem potwierdzenie, że ktoś inny obserwował też ten
    sam problem przez AC-X, więc to skłoniło mnie do zgłoszenia się do NOCy
    ATMANa (wcześniej nie za bardzo chciałem im truć). Twierdzą, że
    problemów w AC-Xie żadnych nie obserwowali. Starałem się wykluczyć
    problemy z AC-X/innym dostawcom. WP może sobie nie działać. :)

    --
    Sławomir Lipowski
    http://lipowski.org