  • Data: 2009-07-31 20:49:09
    Temat: Re: [OT] Re: nowa strona prezydenta...
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ant" <a...@n...tld> napisał w wiadomości
    news:h4vkum$11v$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No to przepraszam. Standard - wśród wyszukiwarek
    > internetowych, nie standard projektowania stron
    > internetowych :)

    le.pl&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inl
    ine&group=0>

    > Tak było i jest i pewnie mają ku temu jakiś powód?
    > Ja się ich błędami w kodzie nie przejmuję, bo to przecież
    > nie mój problem i nie znam szczegółów, aby móc ocenić
    > stosowność tej sytuacji. Google zbiera dane statystyczne
    > i zbiera i zbiera - pewnie na ich podstawie wyciągneli
    > wnioski takie, że puryzm nie jest wskazany lub możliwy.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Hipokryzja

    I racjonalizuj sobie wszystko dalej.

    Ja tam obracam sie - od kilku ladnych lat - w swiecie standardow i
    specyfikacji. I (wbrew pozorom) pod tym katem oceniam sieciowa
    rzeczywistosc. Byc moze nie ma z tego kokosow, ale moj pies wyglada zdrowo.
    Niektorzy twierdza nawet, ze jest zapasiony. Ale oni nie maja pojecia o tej
    rasie.

    sz.