  • Data: 2009-07-31 21:17:37
    Temat: Re: nowa strona prezydenta...
    Od: Peter <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad Kosmowski pisze:

    > Wiesz np. ja doceniłbym inicjatywę, w której Pan prezydent powołałby do życia w
    > ramach BBN infrastrukturę internetową, zapewniającą kanał komunikacji z
    > obywatelami w sytuacjach kryzysowych. Bo np. obecnie jak wejdę na strony BBN to
    > są tam jakieś bzdety.
    >
    > Np. w chwili obecnej takim tematem jest świńska grypa. W sensie jakiś organ
    > państwowy (i to mogłoby być BBN) mógł by zająć się rzetelnym informowaniem na
    > temat zagrożeń dla obywateli. Obecnie rolę takiego kanału pełnią głównie media,
    > a na nich specjalnie bym nie polegał (że informacje nie zostaną zmanipulowane,
> [...]

    To jest całkiem przyzwoity pomysł. Pytanie tylko, czy którykolwiek z
    urzędników BBN lub Kancelarii Prezydenta, wie coś więcej o tym medium,
    jakim jest internet, niż tylko "coś słyszałem o tym"? Mam wątpliwości.

    Dlaczego np. jak dotąd (a może jest, ale ja nie znam) nie opracowano
    czegoś takiego, jak w Finlandii
    http://www.suomi.fi/suomifi/qualitytotheweb/index.js
    p ? Od tego bym
    zaczął w sferze rządowej.