  • 41. Data: 2017-06-01 18:07:10
    Temat: Re: [OT] Re: cholerne szeryfy
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-06-01 o 16:32, Shrek pisze:

    > Z tym wyprzedzaniem motocyklistów na gazetę to jakaś legenda jest.

    Kiedyś mnie samochód wyprzedził. Po deszczu było, trzymałem duży odstęp
    za kolumną samochodów i jeden taki nie mógł ścierpieć, że go trochę
    wcześniej wyprzedziłem. Ambicja kazała mu wyprzedzić mnie za wszelką
    cenę i ledwo, ledwo się wyrobił przed nadjeżdżającym z przeciwka. Za
    chwilę była sucha szosa i tę kolumnę samochodów miałem z głowy. Ale
    faktem jest, że samochód wyprzedził motocyklistę. :D Między Jabłonną a
    Modlinem to chyba było.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 42. Data: 2017-06-01 18:11:47
    Temat: Re: cholerne szeryfy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 01.06.2017 o 15:43, J.F. pisze:

    >NIe wiem gdzie ty mieszkasz, ale ja zawsze w wszędzie jeżdzę na zamek
    >i nie mam z tym żadnych problemów.

    No jak nie wiesz.

    Ale ... modelowych sytuacji do zamkow, to IMO w kraju bardzo malo
    mamy.
    To i przecwiczyc nie ma gdzie.

    Poza tym musi byc na tyle maly ruch, zeby sie objawila polska
    mentalnosc i ludzie zaczeli sie ustawiac na jednym pasie.
    W Warszawie moze nie byc na to warunkow.

    J.

  • 43. Data: 2017-06-01 18:38:21
    Od: p...@g...com

    sytuacje do zamka masz codziennie wystarczy że jakieś auto zdechnie na pasie,
    pizzermen wyskoczy z dostawą a parkingu brak itp itd wtedy pozostaje albo wpuszczać
    na zamek albo cisnąć i niech buraki stoją :-) jestem w tej komfortowej sytuacji że
    Szczecin blisko granicy i Niemcy kulturę jazdy zawyżają ale powoli towarzystwo się
    reformuje i z roku na rok jest coraz lepiej.

  • 44. Data: 2017-06-01 18:41:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-06-2017 o 11:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ww" napisał w wiadomości grup
    > W dniu 2017-06-01 o 10:08, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > nie odpowiedziales na pytanie.
    >
    > No coz - sytuacje przy braku szeryfa widziales przed nim.
    > Jesli chcecie krajowych kierowcow nauczyc jazdy na zamek ... to widac
    > nie tedy droga.
    >
    > Ale czemu nie mozecie zrozumiec, ze szeryf dobra robote robi ?

    Pewnie dlatego że robi złą.
    Jak ktoś jest durniem i woli stać na prawym pasie - to nie sobie będzie
    i stoi.
    Tylko czemu na być za swój kretynizm nagradzany?

  • 45. Data: 2017-06-01 18:42:08
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-06-2017 o 15:12, z pisze:

    > Taki szeryf sprawia że wszyscy mają tak samo h...o ale za to
    > sprawiedliwie :-)
    > Cwaniaków nikt nie lubi

    Za to miłość do kretynów w tym narodzie jest powszechna jak widać.

  • 46. Data: 2017-06-01 18:43:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-06-2017 o 14:55, z pisze:

    > Ale w ten sposób wyprzedzisz w kolejce "niesprawiedliwie społecznie" :-)
    > kilkadziesiąt innych aut.

    No i?
    Kosztować powinna głupota, a nie posiadanie mózgu, więc będzie prawidłowo.

  • 47. Data: 2017-06-01 18:45:00
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 01-06-2017 o 16:11, J.F. pisze:

    > Tych kilku kierowcow, co to nagle jada bardzo blisko siebie i nie widza
    > kierowcy w potrzebie.
    >
    > Czasem jeszcze glosy na CB "tego ch....ama w zielonej toyocie nie
    > wpuszczac".

    Ale to tirowcy.
    W Poznaniu nie ma problemów z jazdą na zamek, a jak ktoś nie wpuści we
    właściwy sposób, to na 99% ma rejestrację z innego powiatu/województwa...

  • 48. Data: 2017-06-01 18:50:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ale to tirowcy.
    >W Poznaniu nie ma problemów z jazdą na zamek, a jak ktoś nie wpuści
    >we właściwy sposób, to na 99% ma rejestrację z innego
    >powiatu/województwa...

    Ale widzisz - opisywana sytuacja jednak miala miejsce, wiec nie jest
    tak dobrze, jak sie poznaniakom i warszawiakom wydaje :-)

    J.

  • 49. Data: 2017-06-01 18:54:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >sytuacje do zamka masz codziennie wystarczy że jakieś auto zdechnie
    >na pasie,

    Dawno nie widzialem

    >pizzermen wyskoczy z dostawą a parkingu brak

    To juz predzej, ale tez dawno nie widzialem.

    Tylko ze w tej sytuacji, to kierowcy nie wiedza ktory pas wolny, nie
    ustawiaja sie na "wlasciwym" kilometr wczesniej, to i zamka po polsku
    nie ma.

    Poczekaj na jakis remont i zamkniecie jednego pasa przez pare tygodni.

    J.

  • 50. Data: 2017-06-01 18:57:55
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 01.06.2017 o 08:10, ww pisze:
    > Wracam sobie a4 do domu i widzę, że z mojego zjazdu korek wylewa
    > się już na autostradę. Do zwężenia z prawej strony jakieś
    > 2 lub 3 km ale 99% osób pierwsze co robi to wciska się na prawy
    > pas. No i tradycyjnie jakiś król kretynów, zasrany szeryf.
    Ja tam preferuję na nich określenie "Ormowiec".
    To bardziej pasuje do sytuacji.
    Poza tym trzeba propagować jazdę na suwak i jazdę wolnymi pasami do
    końca, a nie ustawianie się w kolejkę, jak po papier toaletowy w PRL.
    Jacek