  • 21. Data: 2009-05-11 13:34:56
    Temat: Re: OT . Re: SBK - o ja pierd...
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 11.05.2009 Piotr May <p...@r...pl> napisał/a:

    > Nienie. Pysie slychac zarowno w Poznaniu, Warszawie jak i Wroclawiu.
    > Mialem niezla zagwozdke pare lat temu jak zaczynalem jezdzic z CB o co
    > chodzi :)

    Słychać też w Lublinie. To już chyba zjawisko ogólnopolskie.

    --
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=bynajmniej
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=przynajmniej

  • 22. Data: 2009-05-11 19:22:47
    Temat: Re: SBK - o ja pierd...
    Od: WojtekW <w...@o...pl>

    (pj) pisze:

    > Z tą szykaną to mieli cały czas problem: ścinanie z niewyrobienia się,
    > potem kary za nieoddanie miejsca z wykluczeniem (czarna flaga) włącznie...

    Biaggi +20 sekund, i z 3 miejsca zrobiło się 11.

    Haga miał zderzenie z ptakiem:
    http://www.crash.net/World+Superbikes/News/146625/1/
    bird_caused_haga_delay_accident.html

    --
    pozdrawiam
    Wojtek

  • 23. Data: 2009-05-12 08:30:26
    Od: "K.M.C." <kmc@niespamuj_na_tlenie.pl>

    Piotr May pisze:

    > Nienie. Pysie slychac zarowno w Poznaniu, Warszawie jak i Wroclawiu.
    > Mialem niezla zagwozdke pare lat temu jak zaczynalem jezdzic z CB o co
    > chodzi :)

    z tego co pamietam zaczęło się od Elbląga :-) tam pierwszy raz
    uslyszałem "pysia" :D

    pozdr

    --
    Krzysiek Ciesielski K.M.C.