  • 11. Data: 2009-02-04 20:34:44
    Temat: Re: [OT] Re: Problem z podpisem HTML - OE
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Paweł Piskorz pisze:
    > Jak nie masz za dużo wolnego czasu w pracy, to pisz normalnie - czystym
    > tekstem.

    Nie przejdzie. W korespondencji firmowej stopki to już nawet nie
    wizytówki, tylko całe elaboraty - nazwa firmy, adres, maile i telefony
    to oczywiste, ale oprócz tego logo, mapka dojazdu, pół wyciągu krs,
    numery kont, bzdurne ustrzeżenia o poufności, brakuje chyba tylko
    horoskopu na dziś... kompletny nonsens, ale nikogo nie przekonasz.

    artur

  • 12. Data: 2009-02-04 21:41:25
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > to oczywiste, ale oprócz tego logo, mapka dojazdu, pół wyciągu krs,

    Co do KRS to jakis przepis naklada obowiazek na umieszczanie informacji,
    nie apmietam czy KSH czy cos innego

    > numery kont, bzdurne ustrzeżenia o poufności, brakuje chyba tylko

    ostrzezenia o poufnosci mnie rozpierdalaja, szczegolnie ze zazwyczaj
    sa na samym koncu maila a nie na poczatku :D i czesto zawieraja
    slogan w stylu:
    "Jesli tresc tej korespondencji nie byla przeznaczona dla Ciebie,
    czym predzej wjebutnij se 12sto calowy gwozdz przez chrzastke nosa
    do mozgu"

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2009-02-05 15:11:05
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 04-02-2009 o 21:34:44 Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> napisał(a):

> [...]
    > numery kont, bzdurne ustrzeżenia o poufności, brakuje chyba tylko
    > horoskopu na dziś... kompletny nonsens, ale nikogo nie przekonasz.

    A ja mam plaintekstową stopkę, pomimo, że w naszym CI stoi wiele bzdur,
    z doklejaniem animowanego gifa włącznie. Jeszcze mi żaden klient nie napisał:
    - ej, ziomuś, popraw se sygnaturke, bo jakas taka niemniamuśna jest
    ;)

    --
    Maciej Łebkowski

  • 14. Data: 2009-02-06 09:46:57
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Artur Muszyński pisze:

> [...]
    > numery kont, bzdurne ustrzeżenia o poufności, brakuje chyba tylko
    > horoskopu na dziś... kompletny nonsens, ale nikogo nie przekonasz.

    Nie pamiętam dokładnie które rozporządzenie to definiuje, ale podawanie
    wielu danych w stopce korespondencji jest wymogiem prawnym.

    --
    Peter

  • 15. Data: 2009-02-06 14:08:14
    Od: fv <f...@c...com>

    Artur Muszyński wrote:
    > Nie przejdzie. W korespondencji firmowej stopki to już nawet nie
    > wizytówki, tylko całe elaboraty - nazwa firmy, adres, maile i telefony

    Tak OT, to ostatnio niesamowicie bawi mnie dopisywanie na końcu maila pół strony A4
    prośby o to,
    żeby tego maila nie drukować w trosce o środowisko.

    Kłopot w tym, że większość odpisuje nad cytatem[*] i zorientuje się w tym dopiero
    _po_ wydrukowaniu.

    [*] Ma ktoś jakąś metodę na takich ludzi?
    --
    fv
    Xbox gamertag: fastviper PL

  • 16. Data: 2009-02-06 14:20:13
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    > Kłopot w tym, że większość odpisuje nad cytatem[*] i zorientuje się w tym dopiero
    _po_ wydrukowaniu.
    > [*] Ma ktoś jakąś metodę na takich ludzi?

    W korespondencji firmowej to walka z wiatrakami, dałem sobie spokój i
    sam się do tego zacząłem stosować.

    artur

  • 17. Data: 2009-02-06 14:22:30
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Peter May pisze:
    > Nie pamiętam dokładnie które rozporządzenie to definiuje, ale podawanie
    > wielu danych w stopce korespondencji jest wymogiem prawnym.

    Bardzo chciałbym znać treść tego przepisu.

    artur

  • 18. Data: 2009-02-06 14:58:49
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    http://blog.gemius.pl/?more=93

    --
    Peter

  • 19. Data: 2009-02-06 15:00:51
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    + jeszcze http://prawo.vagla.pl/node/6957

    --
    Peter

  • 20. Data: 2009-02-06 15:53:02
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    Peter May pisze:

    > + jeszcze http://prawo.vagla.pl/node/6957

    Nie znałem tego. Dzięki. Przepis jak zwykle bublowaty, ale skoro jest to
    trzeba będzie się zastosować :-)

    artur