  • 21. Data: 2009-02-06 16:02:07
    Temat: Re: [OT] Re: Problem z podpisem HTML - OE
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Artur Muszyński pisze:

    > Nie znałem tego. Dzięki. Przepis jak zwykle bublowaty, ale skoro jest to
    > trzeba będzie się zastosować :-)

    To coś podobnego do ustawy o minimalnych wymaganiach systemów
    informatycznych - jest, ale co z tego, jak wszyscy ją olewają :/

    --
    Peter

  • 22. Data: 2009-02-06 17:28:45
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 06-02-2009 o 15:20:13 Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl> napisał(a):

    > W korespondencji firmowej to walka z wiatrakami, dałem sobie spokój i
    > sam się do tego zacząłem stosować.

    W korespondencji korporacyjnej topposting jest wygodniejszy.
    Bardziej denerwujące jest kiepskie cytowanie, brak cytowania,
    bzdurne doklejki (w tym sygnaturki) i hateemele.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 23. Data: 2009-02-06 18:45:22
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Maciej Łebkowski pisze:
    > W korespondencji korporacyjnej topposting jest wygodniejszy.
    > Bardziej denerwujące jest kiepskie cytowanie, brak cytowania,
    > bzdurne doklejki (w tym sygnaturki) i hateemele.

    W jaki sposób można poprawnie zacytować toppostując? Dzielisz maila na
    fragmenty i odpisujesz nad nimi? ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 24. Data: 2009-02-06 18:53:07
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 17:02:07 +0100, Peter May napisał(a):

    > To coś podobnego do ustawy o minimalnych wymaganiach systemów
    > informatycznych - jest, ale co z tego, jak wszyscy ją olewają :/

    Bo są, za przeproszeniem, z dupy wyjęte.

    OIDP to pod definicje systemu o podwyższonym stopniu bezpieczeństwa (czy
    jakoś tak) można podciągnąć każdy komputer podłączony do internetu. A to
    już wymaga SSL-a do logowania, haseł co najmniej ośmioznakowych, itp.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 25. Data: 2009-02-06 19:55:34
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 06 Feb 2009 15:20:13 +0100, Artur Muszyński napisał(a):

    > W korespondencji firmowej to walka z wiatrakami, dałem sobie spokój i
    > sam się do tego zacząłem stosować.

    Ja po prostu bezczelnie wywalam wszystko pod spodem i piszę swoje jak
    należy. Kilku nawet sie dostosowało ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 26. Data: 2009-02-07 11:58:45
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 06-02-2009 o 19:45:22 Paweł Piskorz <n...@p...nie?> napisał(a):

    > W jaki sposób można poprawnie zacytować toppostując? Dzielisz maila na
    > fragmenty i odpisujesz nad nimi? ;]

    W 90% przypadków korespondencja była jednowątkowa (nie trzeba
    było szatkować odpowiedzi odnosząc się do konkretnych cytatów).

    A w tych 10% robi się tak jak ze snail mailem. Po prostu odpowiada
    się na kilka pytań w kilku kolejnych akapitach. Simple.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 27. Data: 2009-02-07 12:05:08
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 06-02-2009 o 20:55:34 Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):

    > Ja po prostu bezczelnie wywalam wszystko pod spodem i piszę swoje jak
    > należy. Kilku nawet sie dostosowało ;)

    Nie wycinanie cytatów (co skutkuje forwardowaniem niemal całego wątku
    od pierwszego maila) przydaje się, gdy ktoś nowy dołącza do dyskusji.
    W przeciwnym wypadku trzebaby nowej osobie wyjaśniać wszystko od początku,
    forwardować niewiadomo ile maili, etc. A tak wystarczy wklepać jej adres
    w CC. Proste?

    Tylko proszę, niech mi nikt nie wyskakuje z tekstem, żeby łącza oszczędzać.
    To było dobre w latach 90-tych.

    --
    Maciej Łebkowski

  • 28. Data: 2009-02-07 17:00:18
    Od: ethanak <s...@b...pl>

    Dnia Sat, 07 Feb 2009 13:05:08 +0100, Maciej Łebkowski napisał(a):

    > [...]
    > Tylko proszę, niech mi nikt nie wyskakuje z tekstem, żeby łącza
    > oszczędzać. To było dobre w latach 90-tych.

    A mój post sponsorują literki G, P, R i S...

    ethanak
    --
    mailto=window.atob('ZXRoYW5ha0Bwb2xpcC5jb20=');
    http://milena.polip.com/ - nie czekam na Ivo!

  • 29. Data: 2009-02-07 18:37:50
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

> [...]

    > forwardować niewiadomo ile maili, etc. A tak wystarczy wklepać jej adres

    Widzę, że dzielnie stawiacie czoła przeciwnościom nieznanym w innych
    metodach grupowej wymiany informacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 30. Data: 2009-02-07 23:26:59
    Od: Maciej Łebkowski <m...@e...com>

    Dnia 07-02-2009 o 18:00:18 ethanak <s...@b...pl> napisał(a):

    > A mój post sponsorują literki G, P, R i S...

    Masz łącze GPRS-owe w firmie? :)
    Jeśli musisz ściągać pocztę poza firma, gdzieś w drodze, to
    niech Ci fundną iPlusa - za 50PLN dostaniesz 500MB transferu
    i będziesz spał spokojnie - nawet najdłuższe htmlowe cytaty
    tego nie wyczerpią.
    Tak czy inaczej, to sytuacja wyjątkowa.

    --
    Maciej Łebkowski