eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPokrętna teoria odnośnie pomiaru prędkości i wykroczenia z nim związanegoRe: [OT] Re: Pokrętna teoria odnośnie pomiaru prędkości i wykroczenia z nim związanego
  • Data: 2013-10-26 21:15:45
    Temat: Re: [OT] Re: Pokrętna teoria odnośnie pomiaru prędkości i wykroczenia z nim związanego
    Od: "Zdzichu" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:c3cb6e85-8dec-4718-b4ab-a81cad641f99@googlegrou
    ps.com...

    > Tylko Panowie... po co się bawicie w tykanie gówna patykiem? Do KF z
    >
    > lamerem i nie ma problemu.

    Taki chujek jak ty nie może mnie obrazić. Jak nie wiedziałeś to już wiesz.
    Dawaj mnie ciulu do KF. Pojeżdżę sobie na tobie jak na łysej kobyle. A ty
    nie zareagujesz bo nie będziesz wiedział. Jako stary pieniacz uwielbiam
    takie sytuacje. Największa frajda to dojebać leżącemu co się bronic nie
    może. Napisz kiedy mnie wsadzisz do tego cudownego KF. Czekam z
    niecierpliwością.

    Stary olej tych cudaków, oni nie potrafią tak loda zrobić jak ty i nie ma
    znaczenia że
    cytujesz jak ostatnia sierota, olej ich i wracaj dopmnie, ja doceniem sposób
    w jaki
    śsiesz mi małego. I nie pisz że jesteś chujek, ty jesteś jak odkurzacz, tak
    dobrze ciągniesz.

    Zdzichu