  • 111. Data: 2015-11-20 21:47:27
    Temat: Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 21:28, AK pisze:

    > :)) No jeszcze zapomniales ze PiS to ukryte mordercze ide MaoTsetunga i
    > Polpota :)

    Nie zapomniałem.
    Zwolennicy jedynej słusznej ideologi zawsze będą u mnie lądować w jednym
    worku.

    > PS: Alez z ciebie jest maksymalny odchyl psychiczny :) O ja nie moge ;)

    Odchył psychiczny od PiS.
    Dziękuję za kolejny komplement.

    > Ja nie jestem PiS. Jestem raczej zdecydowanie mentalnie "Solidarnosc
    > Walczaca",

    LOL :)
    A wygrawerowaną miskę dla psa też masz?

    > ale fakt ze z tej samej "sekty" co PiS, wiec za uznanie jak najbardziej
    > dziekuje :)

    Proszę.

    > PS: No i jak Was kochane lemingi (chocby tylko politycznie/historycznie)
    > traktowac powaznie :)

    Nie musisz poważnie. Możesz jak Hitler albo jak Mao. Albo jak Putin.
    Oni też tylko żartowali.
    Zacznij od palenia książek i nominacji przestępców na stanowiskach
    ministrów.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 112. Data: 2015-11-20 21:50:32
    Temat: Re: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-20 o 21:36, AK pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał:
    > Masz takie pojecie o tej wiedzy (historycznej, politycznej) jak o
    > programowaniu :(.

    Masz urojenia.
    Nic nie wiesz na temat mojego pojęcia o programowaniu.

    > PS: Idz do psychatry albo choiaz psychologa, bo Twoje zaburzenie jest
    > widoczne nawet dla niefachowca.

    Czyli dla ciebie?
    Też mi autorytet...

    > Mowie powaznie i bez zlosliwosci . Idz. O ile u fir-a jest to
    > kwestia przebytej boreliozy
    > (przyjmijmy in plus, ze mu wierze - gdybym wierzyl, ze mowi
    > prawde, naprawde bym mu wspolczul
    > - paskudna choroba:(), to u Ciebie raczej nie sa to przyczyny
    > natury organicznej.

    A bruzdy na czole też mam?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 113. Data: 2015-11-20 22:37:17
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 20:27:18 +0100, AK wrote:

    > Wez sie chlopie uspokoj z tymi "diagnozami psychologicznymi" :) Ja sie "wije" ?

    Masz monopol na diagnozy?

    > Mam niezly ubaw (ale i autentyczny smutek..) z kolejnego (po latach) probkowania
    > kondycji lemingowatego "smieciowego" pokolenia (niestety stracilem co do niego
    > resztki nadziei - nawet mnie to z pewnych wzgledow cieszy:)

    I z jakiego powodu znowu mnie chcesz obrazić? Tylko dlatego, że nie biję
    czołem w glebę przed Twoimi wywodami? No życie, był czas się przyzwyczaić.

    > Nie watkow, tylko _postow_.
    > Nie chce mi sie przewijac kilku ekranow aby przeczytac dodana linijke na koncu.

    Mi też się wielu rzeczy nie chce, ale czasem trzeba.

    > Ciecie cytatow to _podstawowa zasada usenetu_.

    Sensowne cięcie, a nie cięcie dla idei cięcia jak sam to w tym wątku już
    czyniłeś. Owszem, oni nie cięli całkiem sensownie, ale to pryszcz.

    > O ! I u Ciebie (tu jestem autentycznie zaskoczony) zwykly buc i cham wyszedl na
    wierzch ? :)
    > Gratulacje !

    Dobrze, że tym razem z cięciem cytatów nie poleciałeś jak chart afgański.
    Zatem zacytuję Ci coś co przeoczyłeś w linkach o netykiecie jakie
    poprzednio dałem, a co być może otworzy Ci oczy na powyższą kwestię:

    "Aby zasygnalizować humorystyczne intencje wypowiedzi używaj "uśmiechów",
    takich jak :). Żart i sarkazm mogą być błędnie zrozumiane w swojej
    elektronicznej postaci"

    > PS: Przypominam ci, ze oprocz tego ze jestem stary i neizbyt zdrowy to jestem tez
    bezrobotny.
    > Tu tez mozesz sobie ulzyc do woli (hint-y: nieudacznik, niedouczony, demencja
    starcza..
    > skutkujaca zawodowym wtornym analfabetyzmem, juz kaleka zawodowy, co tam jeszcze
    bylo
    > bo juz nie pamietam,? :)

    Dlaczego mierzysz mnie swoją jadowitą miarą? Ja spokojny i dobry człowiek
    jestem. Nie sprawia mi frajdy kompanie ani leżącego, ani młodszego, ani
    leminga, ani innego stworzenia.

    > Przegrana konia :)
    > Juz kilku koni mam na sumieniu na usenecie :).

    Hm... gratuluję. Choć czy to jakieś istotne osiągnięcie?

    > No niby racja. No wiesz..
    > Mozna tez sie schowac przed Putinem w szafie, jak radzila Premiera Kopacz :)

    Nie słyszałem, mało interesuje mnie (od)twórczość tej formacji. Ale jak na
    nią to całkiem kreatywny pomysł.

    --
    howgh
    szemrany

  • 114. Data: 2015-11-20 22:51:26
    Od: szemrany <s...@o...off>

    On Fri, 20 Nov 2015 20:40:31 +0100, AK wrote:

    > Twardzi ?:) Ja pierdziele !
    > Jeszcze w zyciu nie widzialem tak "mietkiego" i "wrazliwego"
    > pokolenia jak dzisiejsze lemingi :) One sa "silne" jedynie w
    > chamstwie i prymitywnym hejcie (i to tylko gdy sa w wiekszym stadzie
    > i koniecznie anonimowo:).

    Tak sobie pomyślałem, że gdyby zebrać posty z tej grupy, z ostatniego roku,
    a potem policzyć użyte inwektywy, obelgi i epitety to _niestety_ znalazłbyś
    się w ścisłej czołówce, zdajesz sobie z tego sprawę?
    A piszę niestety, bo Cię jednakowoż szanuję za wiedzę i tym bardziej mi
    przykro, że walisz obornikiem na lewo i prawo po każdym bez wyjątku, nic o
    nim nie wiedząc i go nie znając, tylko dlatego, że Twój aparat analityczny
    zakwalifikował interlokutora, na bazie sobie tylko znanych algorytmów, do
    obozu PO.
    To naprawdę słabe... i typowe dla młodego pokolenia pryszczersów z gimbazy.
    Porzuć tę retorykę, to nikomu nie pomaga.

  • 115. Data: 2015-11-21 10:28:12
    Temat: [OT]Re: MS chce nas wydymać?
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "szemrany" <s...@o...off> napisał:

    > Tak sobie pomyślałem, że gdyby zebrać posty z tej grupy, z ostatniego roku,
    > a potem policzyć użyte inwektywy, obelgi i epitety to _niestety_ znalazłbyś
    > się w ścisłej czołówce, zdajesz sobie z tego sprawę?

    Prosze, policz :).
    Policz uczciwie. Moje i moich "adwersarzy".
    Zawsze tez koniecznie sprawdz "kto zaczal".

    Poza tym ja mowie o tym "smieciarskim" (30-40) pokoleniu rowniez w tzw "realu".
    Cale szczescie (co zreszta bylo do przewidzenia) to nastepne po "smieciarzach"
    pokolenie jest w wiekszosci calkiem inne (zarowno bardziej poatriotyczne,
    jak i zwyczajnie madrzejsze).

    Dlaczego mam do tego prawo ?
    Ano dlatego ze przez swoj idiotyzm polityczny ci wlasnie "smieciarze"
    wybrali na 8 lat PokrakeObywatelska, ktora tak zepsula Polske,
    ze praktycznie _nie ma szans_, ze ktos to naprawi (nawet PiS).
    Szczerze dziwie sie PiS ze nie zrezygnowal z checi naprawy tego szamba.
    Niechby zgnilo do konca (zwlaszcza teraz gdy przez UE - Junker + Olande,
    a i Obama - sprzedawana jest Ukraina, czyli niebawem znow bedziemy graniczyc z
    sowietem),
    ze o gospodarce nie wspomne:
    200mld dziury budzetowej (wliczajac kradziez 150 juz "przezartych" mld z OFE) w
    stosunku
    do 16mld na koniec krotkich rzadow PiS + 1000mld dlugu publicznego (wzrost o 100%
    w ciagu 8miu lat) + ~60mld "niesciagalnego" rocznie VAT to juz czysta Grecja.
    _Jedyny_ ktory w mendiach mowi o tym wprost to prof.Modzelewski.

    Taki przyklad:
    Symbolem "konserwatyzmu", "patriotyzmu" i "antykomunizmu" PO niech bedzie
    mianowanie przez Siemoniaka w pazdzierniku 2015 p na stanowisko rektora
    Akademi Obrony Narodowej _starego trepa z WSI_:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Bogus%C5%82aw_Pacek
    "W latach 1978-1979 odbył przeszkolenie w Szkole Oficerów Rezerwy"
    "w Centralnym Ośrodku Szkolenia WSW im. Feliksa Dzierżyńskiego w Mińsku Mazowieckim."
    http://niezalezna.pl/72988-pierwsze-decyzje-macierew
    icza-koniec-boguslawa-packa-resortowego-rektora-aon
    Czy nie mozna tego potraktowac jak przygotowanie "kadr" dla wujaszka Putina ?
    Podobnie zrobiono w 2008 gdy umozliwiono dzialalnosc (zakazana przez PiS)
    trepowskiemu
    ProMilito (Dukaczewski, Wilecki, Poznanski - znany rowniez jako "przyboczny doradca"
    Leppera,
    Toczek itp..)
    http://www.rodaknet.com/rp_scios_70.html
    Mozna by tak mnozyc, ale przeciez "Polska nie jest w ruinie!" :).
    Aha ! No i oczywiscie wolna zupelnie od ruskich agentow hehe :)

    Dlaczego mam do tego prawo ? Ano dlatego ze czlonkowie mojej Rodziny
    oddawali za Polske zdrowie i zycie, a ja (widzac na chlodno stan faktyczny
    - nie tylko gospodarki, takze mentalnosci "narodu" - przeciez dalej 50% :narodu"
    "ma to w d.." i nie uczestniczy w wyborach) ciezko sie zastanawiam,
    czy nie nauczyc sie w koncu lepiej tego angielkiego i czy nie wyjechac na te
    kilka lat resztek zycia z Polski.
    Paradoksalnie zastanawiam sie _wlasnie teraz_ gdy JEDYNA formacja,
    ktora w ogole ma szanse cos/cokolwiek uratowac (tak, wlasnie PiS:) jest
    wreszcie u wladzy (a dluugo i cierpliwie na to czekalem).
    Znajac dobrze "polski narodek" spodziewam sie po prostu, ze juz po pierwszym
    malym niepowodzeniu PiS zacznie sie dziki wrzask "no tak ! PiS taki sam !
    Juz lepsze byly te komuchy z SLD. Kwasniewski (a moze i Kiszczak:)
    wroc !" :) (a raczej :(

    > A piszę niestety, bo Cię jednakowoż szanuję za wiedzę i tym bardziej mi
    > przykro, że walisz obornikiem na lewo i prawo

    O nie. Zawsze w lewo :) A to ze "smeciuszki" to w wiekszosci mentalnie komuszki
    (nawet po czesci Ci od Kukiza, ze juz o Nowoczesnej nie wspomne:) to nie moja wina
    :).

    > nim nie wiedząc i go nie znając, tylko dlatego, że Twój aparat analityczny
    > zakwalifikował interlokutora, na bazie sobie tylko znanych algorytmów, do
    > obozu PO.

    Przeciez _od poczatku_ pisze ogolnie o POKOLENIU a nie o Tobie
    (ani nikim innym) konkretnie.

    AK

    ---
    Avast.

  • 116. Data: 2015-11-21 11:15:06
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "Kviat" <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> napisał:

    > Masz urojenia.
    > Nic nie wiesz na temat mojego pojęcia o programowaniu.

    Czytam usenet od lat i znam tez od lat twoje "dokonania".
    "Byc moze" znam cie rowniez z "realu" ? Pomyslales o tym :) ?
    Poza rozbuchanym do absurdu zawodowym ego to raczej jestes
    niestety "cinki Bolek" :)

    Co do jednego sie przyznam
    Jednego czego sie obawiam na usenecie to psychole.
    Dlaczego tez zaczynam obawiac sie (nie boje ale obawiam - zauwaz roznice:) ciebie.
    Mam wiec prosbe. Nie odpisuj juz na moje posty bo ja na pewno nie zrobie
    tego na zaden twoj. Uszanuj (jesli jestes w stanie) ta prosbe.
    Zwlaszcza, ze nieproszony ani nie zaczepiany/wymieniony wtryniles sie
    w watek medzy mna a innym "zaburzonym" "platformiane glupki"
    i z gruntu mnie po chamsku i prymitywmnie zaatakowales.

    > A bruzdy na czole też mam?

    Ze smiechu ? :)

    AK

    ---
    Avast.

  • 117. Data: 2015-11-21 12:22:15
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 10:28, AK pisze:

    > Ano dlatego ze przez swoj idiotyzm polityczny ci wlasnie "smieciarze"
    > wybrali na 8 lat PokrakeObywatelska, ktora tak zepsula Polske,
    > ze praktycznie _nie ma szans_, ze ktos to naprawi (nawet PiS).

    Zmień płytę. Polska w ruinie...
    Ty chyba w piwnicy bez okien mieszkasz.

> [...]

    > mianowanie przez Siemoniaka w pazdzierniku 2015 p na stanowisko rektora
    > Akademi Obrony Narodowej _starego trepa z WSI_:

    Symbolami PiS będą:

    poseł PiS Stanisław Piotrowicz działał w PZPR i będąc prokuratorem
    oskarżał działacza "Solidarności" z Jasła. W rodzinnych stronach
    parlamentarzysty w kontekście jego życiorysu mówi się jednak o czymś
    jeszcze - o kontrowersyjnej postawie w jednej ze spraw prowadzonych już
    po upadku komuny. W 2001 roku to właśnie Piotrowicz, wówczas szef
    Prokuratury Rejonowej w Krośnie, oczyścił z zarzutów księdza pedofila z
    Tylawy.

    Jerzy Szmit, polityk Prawa i Sprawiedliwości, który dwukrotnie stracił
    prawo jazdy za wykroczenia na drogach, został powołany do pracy w
    Ministerstwie Infrastruktury. Beata Szydło zdecydowała, że będzie
    odpowiadał za transport drogowy

    Jan Szyszko, minister środowiska, jeden z najbardziej antyśrodowiskowych
    polityków, wyznawca chemtrails

    Reszty, z wiceministrem kultury Kurskim i Macierewiczem na czele, nawet
    nie chce mi się wymieniać.

    Dla ciebie autorytetami są tytani intelektu p.Pawłowicz i tzw. ks. Oko.

    Gratuluję!

    > Czy nie mozna tego potraktowac jak przygotowanie "kadr" dla wujaszka
    > Putina ?

    Ależ można. Właśnie to robią. Takimi ludźmi zawsze łatwiej manipulować.

    > Mozna by tak mnozyc,

    Niestety. A to raptem kilka dni...

    > ale przeciez "Polska nie jest w ruinie!" :).

    Masz po prostu spaczoną definicję "ruiny".

    Twoja "ruina" to możliwość pójścia do teatru na sztukę jaką się wybierze
    _samodzielnie_, dla ciebie "ruina" to możliwość podróżowania po Europie,
    "ruiną" jest możliwość kupowania ubrań jakich się chce i ubierania się
    jak się chce. A już kompletnym "dnem dna ruiny" jest to, że możesz
    spotkać na ulicy człowieka o innym kolorze skóry.

    Dla ciebie "odbudowa" Polski to "Polska dla Polaków", "jebać żydów" i
    lekcje religii w szkołach zamiast informatyki.
    Poczujesz się jak u siebie dopiero wtedy, jak zaleją Polskę
    ksenofobicznym pseudopatriotycznym gównem i będziesz w nim brodził po
    kolana.

    > Dlaczego mam do tego prawo ? Ano dlatego ze czlonkowie mojej Rodziny
    > oddawali za Polske zdrowie i zycie,

    Zaiste! Jesteś wyjątkowy...

> [...]
    > "ma to w d.." i nie uczestniczy w wyborach) ciezko sie zastanawiam,
    > czy nie nauczyc sie w koncu lepiej tego angielkiego i czy nie wyjechac

    Wiesz, że za granicą po ulicach chodzą lesbijki trzymając się za ręce i,
    o zgrozo, wychowują dzieci?
    Zakładam, że te państwa nie są twoim celem?

    > Paradoksalnie zastanawiam sie _wlasnie teraz_ gdy JEDYNA formacja,
    > ktora w ogole ma szanse cos/cokolwiek uratowac (tak, wlasnie PiS:) jest
    > wreszcie u wladzy (a dluugo i cierpliwie na to czekalem).

    A członkowie mojej rodziny oddawali życie właśnie po to, żeby historia
    się nie powtórzyła. Ty się niczego nie nauczyłeś.

    > O nie. Zawsze w lewo :) A to ze "smeciuszki" to w wiekszosci mentalnie
    > komuszki
    > (nawet po czesci Ci od Kukiza, ze juz o Nowoczesnej nie wspomne:) to nie
    > moja wina :).

    Twoja. Przestań rzucać w ludzi obornikiem w ogóle.
    Głosując na PiS uruchomiłeś pompę z szambem.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 118. Data: 2015-11-21 12:33:05
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-11-21 o 11:15, AK pisze:

    > Czytam usenet od lat i znam tez od lat twoje "dokonania".

    Kłamiesz.
    Nie znasz.
    Usenet to nie jest całe moje życie.

    > "Byc moze" znam cie rowniez z "realu" ? Pomyslales o tym :) ?

    Pomyślałem.
    Nie znasz.

    > Poza rozbuchanym do absurdu zawodowym ego to raczej jestes
    > niestety "cinki Bolek" :)

    Masz urojenia.

    > Co do jednego sie przyznam
    > Jednego czego sie obawiam na usenecie to psychole.

    A ja się ich obawiam w realnym życiu.

    > Dlaczego tez zaczynam obawiac sie (nie boje ale obawiam - zauwaz
    > roznice:) ciebie.

    Też się ciebie nie boję. I co teraz?

> [...]
    > w watek medzy mna a innym "zaburzonym" "platformiane glupki"
    > i z gruntu mnie po chamsku i prymitywmnie zaatakowales.

    Już ci pisałem, ale nie zrozumiałeś. To nie był atak. To była obrona.

    > Ze smiechu ? :)

    Nie zrozumiałeś. Albo udajesz, że nie zrozumiałeś.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 119. Data: 2015-11-21 14:31:48
    Temat: Re: [OT] MS chce nas wydymać?
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2015-11-20 o 07:36, AK pisze:

    > Nie wszyscy sa tak doswiadczeni jak Ty.
    > Pomysl troche o innych a nie (wzorem egoistycznego lemingowatego pokolenia)
    > _wylacznie o sobie_. Sprobuj w ogole _dostrzec_ innych ok :) ?

    > Pozwole sobie ma stopke zostawic poniewaz spelniaja wszystkie normy
    > usenetowe,
    Nie, nie spełnia wszystkich norm.
    Nie masz spacji kończącej po "---" (powinno być "-- "), co uniemożliwia
    poprawne cytowanie wiadomości z automatycznym odrzuceniem Twojej stopki.
    Powyższe może zostać odczytane tak, że masz w w nosie innych użytkowników.

    --
    wloochacz

  • 120. Data: 2015-11-21 14:56:18
    Temat: [OT] Stopka contra czarne dziury.
    Od: "AK" <n...@n...com>

    Użytkownik "wloochacz" <w...@n...spam.gmail.com> napisał:

    > Nie, nie spełnia wszystkich norm.
    > Nie masz spacji kończącej po "---" (powinno być "-- "), co uniemożliwia

    Merytorycznie:
    Tak wiem (i to mnie naprawde wkurza - chyba faktycznie wylacze ta stopke, bo sam
    przy cytowaniu musze ja z tego powodu wycinac:), ale niestety Avast nie pozwala
    ustawic
    swojej stopki (nie powioem ze mnie to nie wkurza, Nawet probowalem pogrzebac w
    jego bebechach, ale ten string ma w czesci updateowanej wiec sie nie dalo nic
    zrobic.)

    PS: Ale duzy plus za spostrzegawczosc i pierwsze sensowne "przyczepienie sie".

    Co nie znaczy ze generalnie temat moj stopki jest tak fascynujacy ze czekam
    z utesknieniem na dalszy czep^H^H^H dyskusji na jej temat :)

    > poprawne cytowanie wiadomości z automatycznym odrzuceniem Twojej stopki.
    > Powyższe może zostać odczytane tak, że masz w w nosie innych użytkowników.

    Nie ja, tylko Avast, a opinie innych mnie nie interesuje wiedzac ze nie robie
    tego zlosliwie (a przeciez gdyby ktos zwyczajnie poprosil , juz dawno wylaczylbym
    ta stopke:) W przypadku fira czy innych prosilem o korekte "choinek" wielokrotnie :)
    Bez najmniejszego skutku :)

    PS: Panowie inni i "inni". Spieszcie sie z "dop..iem" mi bo mam jeszcze tylko 2tyg
    czasu :)
    Potem znikne z usenetu juz na zawsze (bo po kilku latach nieobecnosci widze
    jeszcze wieksze zidiocenie tzw "mlodego pokolenia":) i na kim wyladujecie swa
    "lemingowska milosc blizniego" hę :)?

    AK

    ---
    Avast.