eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaNajsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie › Re: [OT] Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
  • Data: 2019-01-04 11:04:53
    Temat: Re: [OT] Re: Najsilniejsze źródlo światła o rozmiarze żarówki w sensownej cenie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-01-04 o 00:35, J.F. pisze:
> [...]

    Zostawiłem cały wpis, żebyś nie musiał długo szukać.
    Ponawiam pytanie, tym razem wyraźniej: jaki dopisek do słowa plafon mi
    przeszkadza?

    > Nie ma ? To napisz propozycje, zeby dopisali.

    Tego zupełnie nie rozumiem.
    Dlaczego ja miałbym chcieć, żeby jakiś dopisek ktoś dopisywał do słowa
    plafon?

    > A jak nazywales myszke przy komputerze, zanim dopisali ?

    Nie nazywałem tego urządzenia inaczej, to od razu była mysz.
    Ale nigdy nie wpadłem na jakiś idiotyczny pomysł, żeby np. na krzesło
    mówić wrotki, albo na buty mówić rękawiczki, co miało miejsce w dyskusji
    powyżej.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/