  • Data: 2011-08-20 14:33:40
    Temat: Re: [OT] Re: Jak si? broni??
    Od: R2r <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-08-20 14:04, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 20 Aug 2011 13:43:16 +0200 osobnik zwany R2r wystukał:

    > bo był tańszy od innych zaoferowanych.

    Z tym, że nie na pewno...
    I nawet to, że był najtańszy nie znaczy, że zaoferował optymalnie niską
    cenę. Skoro chwali się (sic!), że stać go na zapłacenie 2 mld. zł kary
    za dwa dni opóźnienia, i nie robi to na nim wrażenia to na co jeszcze go
    stać z przychodu, który pochodzi z naszych podatków.
    Ale nie ważne. Mnie interesuje bardziej strona techniczna.

    > no to możesz sobie tylko pogadać

    Podobnie jak Ty... :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.