  • Data: 2011-04-16 12:20:44
    Temat: Re: [OT] Re: Czym się różni cyna?
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-16 13:22, philips pisze:

    > Niestety coraz rzadziej można kupić elementy do lutowania ołowiowego. Wg
    > mnie jednak większy jest problem z lutowiem bezołowiowym niż z samym
    > elementem przeznaczonym do lutowania bezołowiowego. Same elementy
    > "bezołowiowe" można oczywiście lutować ołowiowo.

    > Ne bój się :-) Po pierwsze jak pisałem wyżej wina leży po stronie
    > lutowia, a nie elementu, a po drugie to co by nie mówić o naszej kolei,
    > to jednak systemy sterowania są tak projektowane, że uszkodzenie jego
    > elementu nie prowadzi do tragedii. Najwyżej wolniej pojedziesz.
> [...]

    W październiku 2010 podjęto zdaje się decyzję o likwidacji wyłączeń z
    ROHS urządzeń medycznych (Grupa 8) oraz nadzoru i kontroli w przemyśle
    (Grupa 9). Nie jestem pewien czy sterownie w transporcie wchodzi w grupę
    9 ale wydaje mi się, że tak. Producenci mają 8 lat na przejście na
    technologię ROHS.

    MD