  • 11. Data: 2014-11-20 08:55:55
    Temat: Re: [OT] Re: Android 5 - jak używać słownika?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-19 12:02, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > OK, to spokojnie sobie poczekam :)

    Wieczorem się pojawił monit - ściągam teraz - zobaczymy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 12. Data: 2014-11-20 14:38:36
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 20.11.2014 o 08:55, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2014-11-19 12:02, *Mirek Ptak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Wieczorem się pojawił monit - ściągam teraz - zobaczymy :)

    I jak wrażenia? :)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 13. Data: 2014-11-20 19:02:58
    Temat: Re: Android 5 - jak używać słownika?
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-11-20 o 01:47, mr misio de grizzly pisze:

    > Inteligencja tworcow androida mnie powala z wersji na wersje.

    A to od zawsze tak jest, że Google narzucają co chcą. Popatrz na usługi
    w sieci. Zakładasz konto - i masz połowę narzędzi w menu. Nie ma tam
    adwordsów, webmaster tools i innych. Chcesz dodać lokalizację firmy na
    mapie Google? Do tego jest zupełnie inna usługa niż profil firmy bo
    przecież to nielogiczne aby dodawać lokalizację firmy w profilu tejże
    firmy :-D Do niedawna sądziłem, że Adobe w swoich aplikacjach wymyśla
    absurdalne interfejsy użytkownika. Google bije na głowę ich. Jednakże
    jeśli chodzi o Androida, to nie jest tak źle moim zdaniem.

    Wracając do wątku: stanę nieco w obronie. Każdy system operacyjny ma
    swoją filozofię. W Windows 8 na komputerach stacjonarnych masz... ekran
    blokowania by default. Zaraz za nim masz ekran logowania i dopiero potem
    pracować możesz. Czy to mądrzejsze rozwiązanie? Polemizowałbym :-D Tak
    czy owak nie tracisz zbyt wiele energii wykonując 1 ruch palcem więcej,
    prawda? Faktem jest, że niektórzy cenią totalny bezruch, piwo i chipsy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2014-11-20 21:50:14
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 20.11.2014 o 19:02, Marek pisze:

> [...]
    > absurdalne interfejsy użytkownika. Google bije na głowę ich. Jednakże
    > jeśli chodzi o Androida, to nie jest tak źle moim zdaniem.

    No w Androidzie zmiany sa po prostu mniejsze :) O olukrowane zawsze
    słitaśną nazwą i zmianą tapetki :D

> [...]
    > blokowania by default. Zaraz za nim masz ekran logowania i dopiero potem
    > pracować możesz. Czy to mądrzejsze rozwiązanie?

    To rozwiązanie na miarę Androida ;)

    Mnie też niemożebmie wkurza tapetka z zegarem i dopiero za nia
    logowanie. Nie wiem czemu, ale w Linuksie jest i tapetka i zegar i
    okienko logowania zaraz na starcie :)

    Ale pewnie zmienią.... :/

    > Polemizowałbym :-D Tak
    > czy owak nie tracisz zbyt wiele energii wykonując 1 ruch palcem więcej,
    > prawda? Faktem jest, że niektórzy cenią totalny bezruch, piwo i chipsy :-)

    Ruch ale niewygodny.

    Slide to unlock.

    Slide!

    Wpisz pin?

    Kurwa! Znowu mam kolejny etap "unlockowania".

    No ale słitaśnie wyglada, a ostatnio słitaśnośc przewaza nad ergonomia.

    =============

    Inna sprawa, ogladam na tabletku youtuba. Bateria piszczy ze low energy.
    Podlaczam wiec do ladowania (akurat do kompa) i co sie dzieje?

    Aplikacja YouTube sie wylaczyla.

    WTF?!

    Trzymalem tablet za ramke specjalnie, zeby nic nie maznac paluchem....

    Kolejna inna sprawa. Brak fizycznej blokady dotykowego ekranu. Co bym
    nie robil, np. znow ogladal YouTube to jedno smyrniecie przypadkiem, i
    sie cos dzieje. Wlacza sie Google Now, albo film sie przeskoczy, albo
    zminimalizuje.

    NAuczylem sie juz trzymac za ramke tylko i wylacznie (vide to co o
    ladowaniu pisalem).

    Ale malo to wygodne..........

    A teraz mi jeszcze "Slide to unlock your unlock screen" zrobili... :D

    W Androidzie 6.0 pewnie bedzie

    Slide to ulock to clock
    Slide to unlosck clock to pinpad
    Slide to slide in numerical keyboard
    Slide numbers do enter numbers
    ;)

    Congrats! Youve unlocked your device.
    Google+ status changed
    You achieved 10 points of Android Reward

    Your device will lock now in

    9
    8
    7
    6

    0 seconds

    LOGGED OFF

    Slide to unlock..... ;)

  • 15. Data: 2014-11-21 00:23:28
    Od: G Nowak <g...@c...ac.uk>

    On 20/11/2014 20:50, mr misio de grizzly wrote:

    > Slide to unlock.
    >
    > Slide!
    >
    > Wpisz pin?
    >
    > Kurwa! Znowu mam kolejny etap "unlockowania".

    Trzeba miec nerwy ze stali zeby uzywac firmowego softu. Probowales
    Cyanongen? AFAIR Gravity (Xposed plugin) tez pozwala stuningowac
    lockscreen, a jesli nie to na pewno jest na to wtyczka Xposed.

    --
    Pozdr

  • 16. Data: 2014-11-21 08:15:53
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-11-20 14:38, *mr misio de grizzly* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > I jak wrażenia? :)

    Jak na razie ogólnie pozytywne.
    Optycznie wszystko działa szybciej (być może autosugestia :) ), a na
    pewno płynniej. Ekran blokady trochę rozczarowuje z powodu usunięcia
    identyfikacji kamerą, ale powiadomienia są na plus.
    Więcej na razie nie miałem kiedy sprawdzić :)

    Pozdrawiam - Mirek
    PS.
    Da się dzwonić i smsować ;)

  • 17. Data: 2014-11-21 09:49:22
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.11.2014 o 08:15, Mirek Ptak pisze:

    > Da się dzwonić i smsować ;)

    U mnie nie :(

    No ale bo poniewaz to tablet bez GSM ;)

  • 18. Data: 2014-11-21 13:36:05
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-11-20 o 21:50, mr misio de grizzly pisze:

    > No w Androidzie zmiany sa po prostu mniejsze :) O olukrowane zawsze
    > słitaśną nazwą i zmianą tapetki :D

    A no właśnie... dla mnie to obciachowe gdy dżentelmen w gajerze rozmawia
    przez lizaka :-D

    hehe przygoda! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 19. Data: 2014-11-21 20:54:42
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 21.11.2014 o 13:36, Marek pisze:

    > A no właśnie... dla mnie to obciachowe gdy dżentelmen w gajerze rozmawia
    > przez lizaka :-D

    Metroseksualni chyba lubia trzymac lizaka przy uchu ;)

    > hehe przygoda! :-D

    I zdobywanie nowych osiągnieć ;)

  • 20. Data: 2014-11-23 20:40:33
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2014-11-21 o 20:54, mr misio de grizzly pisze:

    > I zdobywanie nowych osiągnieć ;)

    Podobno aktualizacja do 5.1 ma być dostępna po zdobyciu 2987987 punktów
    za unlockowanie :-D

    Swoją drogą to niegłupi pomysł aby za korzystanie przyznawać granty :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek