    From: mr misio de grizzly <m...@t...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Android 5 - jak używać słownika?
    Date: Thu, 20 Nov 2014 21:50:14 +0100

    W dniu 20.11.2014 o 19:02, Marek pisze:

    > A to od zawsze tak jest, że Google narzucają co chcą. Popatrz na usługi
    > w sieci. Zakładasz konto - i masz połowę narzędzi w menu. Nie ma tam
    > adwordsów, webmaster tools i innych. Chcesz dodać lokalizację firmy na
    > mapie Google? Do tego jest zupełnie inna usługa niż profil firmy bo
    > przecież to nielogiczne aby dodawać lokalizację firmy w profilu tejże
    > firmy :-D Do niedawna sądziłem, że Adobe w swoich aplikacjach wymyśla
    > absurdalne interfejsy użytkownika. Google bije na głowę ich. Jednakże
    > jeśli chodzi o Androida, to nie jest tak źle moim zdaniem.

    No w Androidzie zmiany sa po prostu mniejsze :) O olukrowane zawsze
    słitaśną nazwą i zmianą tapetki :D

    > Wracając do wątku: stanę nieco w obronie. Każdy system operacyjny ma
    > swoją filozofię. W Windows 8 na komputerach stacjonarnych masz... ekran
    > blokowania by default. Zaraz za nim masz ekran logowania i dopiero potem
    > pracować możesz. Czy to mądrzejsze rozwiązanie?

    To rozwiązanie na miarę Androida ;)

    Mnie też niemożebmie wkurza tapetka z zegarem i dopiero za nia
    logowanie. Nie wiem czemu, ale w Linuksie jest i tapetka i zegar i
    okienko logowania zaraz na starcie :)

    Ale pewnie zmienią.... :/

    > Polemizowałbym :-D Tak
    > czy owak nie tracisz zbyt wiele energii wykonując 1 ruch palcem więcej,
    > prawda? Faktem jest, że niektórzy cenią totalny bezruch, piwo i chipsy :-)

    Ruch ale niewygodny.

    Slide to unlock.

    Slide!

    Wpisz pin?

    Kurwa! Znowu mam kolejny etap "unlockowania".

    No ale słitaśnie wyglada, a ostatnio słitaśnośc przewaza nad ergonomia.

    =============

    Inna sprawa, ogladam na tabletku youtuba. Bateria piszczy ze low energy.
    Podlaczam wiec do ladowania (akurat do kompa) i co sie dzieje?

    Aplikacja YouTube sie wylaczyla.

    WTF?!

    Trzymalem tablet za ramke specjalnie, zeby nic nie maznac paluchem....

    Kolejna inna sprawa. Brak fizycznej blokady dotykowego ekranu. Co bym
    nie robil, np. znow ogladal YouTube to jedno smyrniecie przypadkiem, i
    sie cos dzieje. Wlacza sie Google Now, albo film sie przeskoczy, albo
    zminimalizuje.

    NAuczylem sie juz trzymac za ramke tylko i wylacznie (vide to co o
    ladowaniu pisalem).

    Ale malo to wygodne..........

    A teraz mi jeszcze "Slide to unlock your unlock screen" zrobili... :D

    W Androidzie 6.0 pewnie bedzie

    Slide to ulock to clock
    Slide to unlosck clock to pinpad
    Slide to slide in numerical keyboard
    Slide numbers do enter numbers
    ;)

    Congrats! Youve unlocked your device.
    Google+ status changed
    You achieved 10 points of Android Reward

    Your device will lock now in

    9
    8
    7
    6

    0 seconds

    LOGGED OFF

    Slide to unlock..... ;)

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom