  • Data: 2014-06-18 22:11:40
    Temat: Re: [OT] QBasic
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:53998194$0$2164$65785112@news.neostrada.pl...
    > Pytałem w różnych miejscach, ale brak odpowiedzi, dlatego pozwoliłem sobie
    > tu.
    >
    > Ktoś pamięta/zna ten język.
    > Jak to jest z tablicami (DIM) w tym języku? Podobno ograniczone są do 64k.
    > Da się posortować w tym języku tablicę o wielkości 7x100000?

    Max wielkość elementu to ok 15600 bajtów. Większe nie wejdą. Osobiście
    sprawdzałem (max chyba 15616, dokładnie nie pamiętam, na ilu skończyłem) -
    potrzebowałem wyprowadzić jeden element o 64k właśnie i nie dało. Jeszcze
    jedna uwaga - jak będziesz w tym programować, to uważaj, aby plik nie
    przekroczył 2GB. Dasz radę utworzyć, spoko, sprawdziłem, doszło do 26GB. Ale
    teraz, panie bracie - zamknij ten plik :)) NI CHU..DEGO JA..SIA :P

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.