    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: (OT) Przestrojenie telewizora
    Date: Wed, 25 Jan 2023 21:36:37 +0100
    <tqrfvl$n325$3@dont-email.me> <tqrgfe$5iai$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tqrj7u$nmm8$2@dont-email.me> <tqrkgs$5m6i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tqrn8t$obji$3@dont-email.me> <tqroei$5rqg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tqrpas$obji$6@dont-email.me> <tqrs8g$5vo5$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tqru2m$peq7$3@dont-email.me> <tqruld$61tv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <tqrvln$peq7$5@dont-email.me>

    W dniu 25.01.2023 o 20:24, heby pisze:
    Policzmy argumenty:

    > Ciebie interesuje kompatybilnośc w przód, bo świat nie stoi w miejscu.
    > Kompatybilnośc wstecz obrabia się emulacją. Polecam.

    Zemuluj mi AGP :)

    1:0

    > Możesz chętnie w nie popykać na VirtualBoxie. Ma wsparcie bodaj DX 8/9.

    Brednia całkowita bo Integra nadal nie posiada właściwości starej karty
    AGP, szczególnie tych, które producent gry wykorzystał specjalnie pod
    dany model i było tego sporo wojna na tamte czasy była pomiędzy ATI a
    nVidia i było różnie. Intel wtedy nie był brany w ogóle pod uwagę.

    2:0

    > A możesz wyjasnic, co Ci tą operację blokuje? Niemożnośc na czym to niby
    > ma polegać?

    Znasz może jakąś obecną kartę, która przyjmie sterowniki od 3DfX Voodo
    3, pod którą jest napisana nie jedna gra i na openGL czy Dx nie działa?

    Mam kilka takich gier, bo dostałem w prezencie z Voodoo (komplet).

    3:0

    > Wręcz przeciwnie, jestem starym wyjadaczem retro computing, wliczając w
    > to również wszystkie etapy gfx/cpu od 2000 roku i sporo giercowania. Nie
    > doceniasz przeciwnika.

    Cały myk polega jednak na szczegółach, o których milczysz, nie wiesz,
    lub specjalnie pomijasz. Wtrąciłeś gdzieś, że AGP skończyło się 10 lat
    temu i porównujesz do karty 5 letniej. Czysta manipulacja, ale OK, odpal
    na tej karcie Homeworld: Deserts of Kharak i opisz wrażenia, czy dasz
    radę ruszyć myszką :D ale nie, że ktoś wpisał cyferki do benchmarka,
    tylko organoleptycznie. Na nVidia to śmiga.

    4:0

    > Podaj tytuły, w które chcesz popykac, to się zobaczy. Prosze, aby nie
    > były urojone.

    > Kłamiesz. Przedstawiłem Ci, że integry mają większą wydajnośc niż
    > najszybsze AGP. Twoje 3fps wynika głównie z pustej przestrzeni między
    > oparciem a klawiaturą i masy uprzedzeń nie popartych niczym ścisłym.

    Nic nie kłamię, poczytaj nim dalej będziesz bredził. Nie raz próbowałem
    i się zwyczajnie nie da. Jak wyłączysz "mgły" i inne bajery to idzie
    skokami i nie wyrabia tak w DirectX jak stara AGP przy grze pisanej np
    Geforce a integra nadal Intel :/

    5:0

    > Co śmieszne, mam na ten temat całkiem przyzwoite dane liczbowe w postaci
    > benchmarków, jakieś 20 pare lat użytkowania kart graficznych, i sporą
    > wiedzę z programwoania, w tym nawet jakiegoś pod DX3D. Co Ty masz, poza
    > biadoleniem, że nie działa Ci jakaś gierka i to OZNACZA że AGP jest
    > lepsze od integry? Takie brednie obala się jednym linkiem w 5 sekund.
    > Naprawde, nie szkoda Ci wstydu, czy już go tam nie ma?

    Musisz jednak zrozumieć bo nie dociera to do Ciebie, że karty AGP/Gamowe
    były produkowane głównie do gier a gry były pisane pod te karty a nie
    pod zintegrowanego Intela, który jest produkowany w zupełnie innym celu
    a nie do gier. OK, wiele gier działa całkiem przyzwoicie ale wiele nie.
    Nawet stare NFS mi się zacinało nie raz na Intelu i co?

    > Tak, bo to akuratnie w przypadku kart graficznych jest wlasnie to, co
    > mówi o wydajności. Nie kolor obudowy, kształt wentylatora, tylko te
    > cyferki. Najszybsza karta AGP ma mniejsze cyferki niż tandetna integra
    > sprzed 5 lat.

    Srerki, taa, integra Intel ma zajebiste wspomaganie akceleracji łącznie
    z Vertex Shader Pixel Shder, czy XFX? :>

    Weź, zejdź na ziemię i się nie ośmieszaj.

    > Pojęcie mam aż nadto, aby wiedzieć gdzie znajduje się prawdziwy problem
    > Twoich urojeń o wydajności AGP vs integra.

    Nie, nie masz.

    > Jak z reztą prawie w każdym innym temacie technicznym.

    A to już parę razy udowodniłeś, że czujką ruchu włączasz kamerę, która
    ma własną czujkę ruchu, że stosujesz AI oparte na tosterze. Tak działa,
    wiem, że dowiedziałeś się iż można słyszeć klikanie klawiatury przez
    ścianę czy drzwi, czy ostatnio dowiedziałeś się, że akumulator kwasowy
    wybucha i może dojść do pożaru. Cóż, uczysz się :]
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>