  • 11. Data: 2011-01-05 16:36:32
    Temat: Re: Podkladka chlodzaca pod laptopa
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Lisciasty" napisał w wiadomości grup
    g2000yqd.googlegroups.com...
    > To tak można? Po skończeniu się gwarancji?

    Kto Cię zmusza do korzystania z gwarancji? Na niezgodność towaru z umową masz 2
    lata.

  • 12. Data: 2011-01-06 05:00:29
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    qwerty nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
    > Kto Cię zmusza do korzystania z gwarancji? Na niezgodność towaru z umową
    > masz 2 lata.

    Pod warunkiem, że nie wziął faktury a paragon (czyt. był konsumentem, nie
    kimś prowadzącym działalność gospodarczą).
    Przem

  • 13. Data: 2011-01-06 07:26:02
    Od: "Milosz K." <m...@i...pl>

    To drugie. Komputer był w dwóch serwisach. Efekt był taki, że z 512 MB
    zrobiło się 384, a komputer stałsię "nienaprawialny". Najgorsze jest to, że
    nie wiadomo, do którego serwisu mieć pretensje. Myślałem o rozkręceniu go i
    przeczyszczeniu, ale trzymają go od wewnątrz jakieś zatrzaski i boje się, że
    mogę go jeszcze bardziej rozwalic nieumiejętnymi próbami "rozdziewiczenia"
    (tudzież otwarcia). Kontaktowałem się z jednym z producentów, który oferuje
    taki towar na allego, ale na e-maila nie odpowiedział, a podczas próby
    zamówienia przez allego stwierdził, iż wysłanie za zaliczeniem pocztowym nie
    wchodzi w rachubę, bo nie mam wystarczającej liczby pozytywnych komentarzy"
    <sic!> Dlatego pytam o SENSOWNEGO producenta. Podkładkę stosuję! Nadal się
    grzeje!

    Pozdrawiam, M.

    > "Lisciasty" <l...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

  • 14. Data: 2011-01-06 07:39:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Czy Twoj laptop to HP?

  • 15. Data: 2011-01-06 07:40:24
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Czy Twoj laptop to HP?

  • 16. Data: 2011-01-06 11:49:07
    Temat: Re: [OT]Podkladka chlodzaca pod laptopa
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Przemek" napisał:

    > Pod warunkiem, że nie wziął faktury a paragon
    > (czyt. był konsumentem, nie kimś prowadzącym działalność gospodarczą).

    Chyba się zagalopowałeś z tą interpretacją. Faktury wystawia się przecież
    również dla nabywców nie będących podmiotami gospodarczymi.
    Zresztą problem tkwi tu gdzie indziej - w praktyce ta niezgodność towaru z
    umową działa pół roku, gdyż przepisy zakładają, że jeśli wada zostanie
    wykryta i zgłoszona przed upływem 6 miesięcy, to domniemuje się, iż istniała
    już w momencie zakupu. Potem już cięzar udowodnienia tego spada na nabywcę,
    a to kosztuje. ;-)

    JoteR

  • 17. Data: 2011-01-06 11:59:38
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Milosz K." napisał:

> [...]
    > przez allego stwierdził, iż wysłanie za zaliczeniem pocztowym nie wchodzi
    > w rachubę, bo nie mam wystarczającej liczby pozytywnych komentarzy"

    Tak, ta banda tkwi jeszcze głęboko w poprzednim ustroju, czyli ty mu zrób
    przedpłatę, a jak towar rzucą, to może ci coś wyśle (jak nie zapomni), a jak
    będzie miał dobry humor, to zamiast cegły włoży tam coś, co w ogólnych
    zarysach przypomina zamówiony towar, przy dużej dozie szczęścia nawet
    działający.
    Idź do normalnego sklepu, jak biały człowiek, przynajmniej na miejscu
    wypróbujesz czy działa i czy pasuje do twojego modelu.
    Ale najpierw warto by wyjaśnić sprawę owych brakujących megabajtów - przy
    384 MiB RAM-u laptop będzie niemiłosiernie swapował i tym bardziej się
    grzał.

    JoteR

  • 18. Data: 2011-01-06 13:30:14
    Od: JanuszWo <j...@g...pl>

    Milosz K. wrote:

    > Mam pytanie. Jak w praktyce sprawuje sietakie urzadzenie? Chodzi mi o
    > o, czy jest to tzw. "pic na wode", czy rzeczywiscie tego rodzaju
    > rozwiazanie daje jakies "wymierne korzyscvi"

    Ja używam podstawki logitech n700. To jest podstawka z poduszką od
    spodu. Bardzo komfortowa sprawa. Bierzesz sprzęt na kolana i nic cię
    nie gniecie, nie grzeje. Ma też wbudowane głośniki, a raczej kartę
    dźwiękową usb i głośniki. Nie obserwuję temperatur, ale komfort
    korzystania z takiej podkładki - super. Polecam.

    --
    popraw gaz na oxigen dwuatomowy