  • Data: 2010-10-23 20:19:10
    Temat: Re: [OT] Pendrive z blokada zapisu?
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-10-23 19:51, JoteR pisze:

    > Czyli albo podróby, albo "spadły z TIR-a". Albo o faktycznej pojemności dużo
    > mniejszej, niż deklarowana, czego właśnie doświadczyłaś na sobie.

    Możliwe. Ten facet ma na allegro chyba z kilkanaście aukcji z tymi kartami.
    Wszyscy raczej zadowoleni. Komentarze pozytywne. Chyba tylko jeden
    negatywny gdzie dodano, iż sprzedawca zwrócił pieniądze za kartę, ale za
    przesyłkę w obie strony to już nie.

    > I pewnie nie wysyła w jednej przesyłce więcej niż 2 sztuki?

    Nie wiem. Ja kupiłam jedną.

    > Stały numer w tym dziale, bardziej bandycki na całym (za przeproszeniem) Allegro
    jest
    > tylko dział GSM.

    Allegro powinno ukrócić te szczególne zarobki na przesyłkach.

    > W ogóle się dziwię, że ktoś mieszkający w wielkim mieście, mający dookoła
    > mnóstwo różnorakich sklepów, w ogóle kupuje cokolwiek na tym złodziejskim
    > bazarze. Bo jak tak policzyć wszystkie koszty, wychodzi znacznie drożej niż
    > zakup osobisty.

    Ja wylicytowałam tanio. Byli ludzie, którzy licytowali na większe kwoty.
    W każdej aukcji facet ma po jakieś 8-10 kart.

    > A Ty jaki komentarz wystawiłaś? ;->

    No właśnie męczyłam się cały czas z tą kartą. To była syzyfowa praca. Na
    mojego posta w nadziei, że mi ktoś doradzi- jakieś półgłupki tutaj
    zastanawiały się ile ja mam lat itp.
    Oczywiście komentarza jeszcze nie wystawilam i raczej już nie wystawię,
    chyba, że mi przyśle sprawną kartę.

    --
    animka