  • Data: 2014-10-11 15:26:02
    Temat: Re: [OT]OMG!
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-10-11 13:06, Piotr Gałka pisze:
    > Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiem dlaczego muzycy wyżej cenią dźwięk normalnego fortepianu ze
    > strunami niż nawet wysokiej klasy instrumentu elektronicznego (przecież na
    > pewno dokładniej zestrojonego).
    > Przyjmuję, że są dziedziny, na których się nie znam więc się nie
    > wypowiadam.
    > Nie wiem co to jest selektywny dźwięk, zaznaczone plany itd., ale brzmi to
    > jakoś podobnie do wypowiedzi profesorów z wyższych uczelni muzycznych.

    Tak więc mamy urządzenie elektroniczne. Podobno o wyjątkowo dobrych
    właściwościach. Na zarzut, że to jest bardzo prosta konstrukcja i w
    dodatku zmontowana w prymitywny sposób jest odpowiedź: Ale ma przecież
    wyjątkowe właściwości, których nie da się zmierzyć, ale które mogą
    usłyszeć wybrani.
    I w tym momencie elektronikom kończą się argumenty, bo nie są
    kompetentni w tych kwestiach. Tak samo jak ktoś zrobi pudełeczko w
    którym jest bateryjka i diodka LED albo NE555 i cewka. Nie można
    skrytykować bo nie liczy się skomplikowanie układu czy jakość wykonania,
    tylko efekt końcowy. A efektem są wypowiedzi klientów, że im pomaga. No
    i zamieszczone na stronach dystrybutorów urządzeń czy firm
    praktykujących medycynę alternatywną, "naukowe" artykuły o rezonansach
    Schumanna, biorezonansach, biostymulatorach, rezonatorach biofotonowych
    BEFT itp.
    I elektronik nie może się wypowiedzieć krytycznie o takich urządzeniach
    bo nie jest członkiem kościoła wyznającego Audiovoodoo, czy medycyny
    holistycznej

    --
    pozdrawiam
    MD