  • Data: 2014-10-11 17:55:41
    Temat: Re: [OT]OMG!
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:m1bc9r$1i0$1@mx1.internetia.pl...

    > I elektronik nie może się wypowiedzieć krytycznie o takich urządzeniach bo
    > nie jest członkiem kościoła wyznającego Audiovoodoo, czy medycyny
    > holistycznej

    Nie bronię się wypowiadać.
    Nie twierdzę też, że ten wzmacniacz ma jakieś specjalne właściwości.
    Ale nie sądzę, aby przez taki montaż miał jakoś zauważalnie gorsze
    właściwości od zmontowanego zgodnie ze współczesną sztuką.

    Uważam, że jakby podzielić potrzeby człowieka na te niezbędne (wliczając w
    to ciepłe mieszkanie i wszystkie narzędzia potrzebne aby to osiągnąć) i te
    zbędne to w ramach tych zbędnych w naturalny sposób pojawiają się argumenty
    o szlachetnej barwie tego a nie innego kamienia, większym artyzmie tego a
    nie innego płótna itp.
    W takich tematach racjonalne argumenty przestają działać i to mniej więcej
    chciałem powiedzieć - nie znam się = żyję w świecie racjonalnym i nie jestem
    w stanie dyskutować z ludźmi żyjącymi w świecie nieracjonalnym, ale nie
    widzę powodu, aby ich na siłę wyciągać z ich świata.
    Widziałem kiedyś film jak Michael Jackson wszedł do sklepu z masą absolutnie
    zbędnych rzeczy (w stylu krasnale ogródkowe) i za jednym zamachem nakupił
    (wskazywał tylko co mają mu kupić) rupieci za chyba ponad mln $ za które ja
    bym nie dał złamanego grosza.

    Zamiast wypowiadać się jakie to badziewie jest to wszystko (w tym ten
    wzmacniacz) może lepiej pomyśleć jak na takich idiotach zarobić.

    Myślę, że taki wzmacniacz ze sterczącą na wierzchu lampą (lepiej kilkoma)
    mógłby być jeszcze lepszym rarytasem.
    P.G.