  • 1. Data: 2009-07-23 18:06:03
    Temat: [OT] Nokaut się zepsuł ;-)
    Od: ant <a...@n...tld>

    http://www.nokaut.pl/

    Wszystkie ceny (generowane grafiki) są bez przecinków :-)
    a nie we wszystkich miejscach odpowiednio wystylizowali
    to co ma być po przecinku, przykładowo

    http://www.nokaut.pl/szukaj/komputer.html

    Tu ceny wyglądają dobrze, ale poniżej już nie:

    http://www.nokaut.pl/ksiazki/komputer-na-wesolo-dla-
    amatorow-i-profesjonalistow.html

    Komputer na wesoło za 2075 zł :D

    albo np. przysłowiowe waciki:

    http://www.nokaut.pl/oferta/bella-waciki-kosmetyczne
    -100.html

    za 341 zł :D

    No i w nazwie każdego towaru pojawia się
    na końcu jakieś dziwne "* 100"

    8-)

  • 2. Data: 2009-07-23 18:40:50
    Temat: Re: [OT] Nokaut się zepsuł ;-)
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > http://www.nokaut.pl/szukaj/komputer.html
    >
    > Tu ceny wyglądają dobrze, ale poniżej już nie:
    >
    > http://www.nokaut.pl/ksiazki/komputer-na-wesolo-dla-
    amatorow-i-profesjonalistow.html

    > Komputer na wesoło za 2075 zł :D

    U mnie wygląda to dobrze 20 i małymi 75 (IE8,FF)

    > No i w nazwie każdego towaru pojawia się
    > na końcu jakieś dziwne "* 100"

    To oznacza 100szt. w opakowaniu :-))) Chyba za dużo pracujesz ;-)

  • 3. Data: 2009-07-23 19:30:13
    Od: ant <a...@n...tld>

    Marek wrote:
    amatorow-i-profesjonalistow.html
    > U mnie wygląda to dobrze 20 i małymi 75 (IE8,FF)

    Na pierwszym linku tak, ale na drugim?

    Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; en-US; rv:1.9.0.3) Gecko/2008100707
    Firefox/3.0.3, Ant.com Toolbar 1.1 (Dropline GNOME)

    U mnie jest 2075 zł.

    I teraz uwaga, faktycznie, stestowałem operą, w Operze jest 20,75zł.
    Konqueror 3.5.9 pokazuje prawidłowo jak Opera, Epiphany 2.24.1
    pokazuje tak jak Firefox, czyli 2075zł.

    > To oznacza 100szt. w opakowaniu :-))) Chyba za dużo pracujesz ;-)

    Ok, fakt, sto sztuk, dałem plamę ;) ale na nokaucie
    są po 341 a na stronie sklepu po 3,41 ;>

    Bez sensu ten przecinek stylami ukrywają.

  • 4. Data: 2009-07-23 19:40:54
    Od: ant <a...@n...tld>

    http://img146.imageshack.us/img146/5371/komputernawe
    soodlaamato.png

    http://img194.imageshack.us/img194/7191/bellawacikik
    osmetyczne1.png

    Strasznie podrożało ;)

  • 5. Data: 2009-07-23 22:52:14
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Na pierwszym linku tak, ale na drugim?

    Właśnie oglądałem Twoje screenshoty - ciekawe... U mnie link z komputerami
    wyglada tak, że pierwsza pozycja ma zakres cen 31.12-39.90. Każda z liczb
    jest innego rozmiaru i wygląda to tak:
    - 31 największe
    - potem 39
    - potem 12 (grosze ceny 31)
    - potem 90 (grosze ceny 39)

    Poszczególne grupy liczb nie mają żadnych przecinków przed groszami ale to
    nie przeszkadza w interpretacji. Tak jest pod IE8 i bieżącą wersją FF.
    Sprawdzałem na XP.

    > I teraz uwaga, faktycznie, stestowałem operą, w Operze jest 20,75zł.
    > Konqueror 3.5.9 pokazuje prawidłowo jak Opera, Epiphany 2.24.1
    > pokazuje tak jak Firefox, czyli 2075zł.

    Z tego co widzę to na Linuxie pracujesz? Przypuszczalnie wersje przegladarek
    na ten system mają niedoróby.

    > Ok, fakt, sto sztuk, dałem plamę ;) ale na nokaucie
    > są po 341 a na stronie sklepu po 3,41 ;>

    Nokaut paskudnie to formatuje choć, jak wspomniałem, wszystkie ceny
    poprawnie widzę. Grupa 4 liczb i każda innej wielkości daje efekt bałaganu
    jednakże wartości są czytelne i jednoznaczne.

  • 6. Data: 2009-07-24 16:34:32
    Od: ant <a...@n...tld>

    Cosmophillia wrote:
    > Najprawdopodobniej w FF masz ustawiony rozmiar minimalny czcionki na
    > wartość ok. 18px.

    Generalnie nic nie zmieniałem, a już na pewno nie
    w ustawieniach Epiphany, a tam tez były "dziwne" ceny.

    > Fakt, że jeśli już musieli ukrywać (np. widzimisie grafika), to mogli
    > mądrzej to zrobić, np. skalować odstęp między złotymi a groszami wraz z
    > rozmiarem tekstu i/lub przesunąć grosze troszkę "w dół" (tak jak w
    > przypadku ceny z dostawą).

    Chyba dostali już cynk, bo teraz wyświetla jak należy,
    i w firefoksie i w epiphany. Usunęli wytłuszczenie po
    przecinku. Też opcja.

  • 7. Data: 2009-07-24 16:50:00
    Od: Cosmophillia <s...@p...kwa.o-n-e-t.kwa.pl>

    ant pisze:
> [...]

    mądrzej to zrobić, np. skalować odstęp między złotymi a groszami wraz z
    rozmiarem tekstu i/lub przesunąć grosze troszkę "w dół" (tak jak w

    Dorota