  • Data: 2016-01-24 12:56:15
    Temat: Re: [OT]Niewolnicy Apple'a
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-24 o 12:27, zdumiony pisze:

    > Niczego, mam Samsunga z Androidem. Apple niszczy Samsunga patentami.

    Zarówno Apple jak i Samsung są trollami patentowymi.
    Zarówno Apple jak i Samsung w identyczny sposób wykorzystują
    pracowników w swoich montowniach.
    Tylko dlaczego krzykacze mają o to pretensję tylko do Apple ?

    I żeby nie było że jestem fanem strony przeciwnej niż ty,
    nie mam i nie planuje mieć telefonu, tabletu czy odtwarzacza
    MP3 od Appla. Ale od naprawdę wielu lat używam ich komputerów.
    I nie planuje z nich zrezygnować.