  • 21. Data: 2012-05-23 23:39:42
    Temat: Re: [OT] Narzekacie
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    Wlasnie kolezanki (bedacej 8 lat w UK) syn zostal wybrany najbardziej
    przyjaznym dzieckiem w szkole (w Bristolu) i bedzie ta szkole
    reprezentowal. To jednak o czyms swiadczy i jednoczesnie cieszy.
    :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 22. Data: 2012-05-24 00:06:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik

> [...]
    > przyjaznym dzieckiem w szkole (w Bristolu) i bedzie ta szkole
    > reprezentowal. To jednak o czyms swiadczy i jednoczesnie cieszy.

    Zapamiętaj! Polak za granicą przestaje być sobą, oczywiście tylko dla
    obcokrajowców, w stosunku do innych Polaków na emigracji nadal jest
    największą świnią!

  • 23. Data: 2012-05-24 10:09:28
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 23/05/2012 21:06, Artur Maśląg wrote:

    > O ile z poziomem wiedzy ogólnej trafił, o tyle z tym drugim już nie.
    > No, ale skąd by miał o tym wiedzieć, skoro od dawna za wodą
    > i Polskę zna tylko ze sporadycznych wypadów do Białegostoku, które się
    > kończą bieganiem po psich kupach? :)

    Oh jej, naprawdę? Dziękuję za uświadomienie, całe szczęście nie muszę
    tego Białegostoku oglądać zbyt często. Dosyć mam tu bezpłatnych
    autostrad, żeby móc na wakacje w ciekawsze miejsca jeździć.

    Leczenie kompleksów Polaka niestety. Jest w głębokiej dupie, interes
    ledwo ciągnie, za rozkopane drogi trzeba płacić, to dokopiemy zdrajcy
    ojcowizny, który ośmielił się z tego grajdoła zwiać dopóki można. Pewnie
    od tej soli drogowej tak wam się ciśnienie podniosło, Panowie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2012-05-24 10:58:00
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-24 10:09, kamil pisze:

    > Oh jej, naprawdę? Dziękuję za uświadomienie, całe szczęście nie muszę
    > tego Białegostoku oglądać zbyt często.

    W ogóle nie musisz :)

    > Dosyć mam tu bezpłatnych
    > autostrad, żeby móc na wakacje w ciekawsze miejsca jeździć.

    Aaaa, to przyjeżdżasz do Polski w ramach umartwiania się, czy
    też by mieć jakiś temat do ponarzekania na Polskę w usenecie?

    > Leczenie kompleksów Polaka niestety.

    A to się daje zauważyć. Od dawna. Do tego tak naprawdę nie Polaka.

    LOL

  • 25. Data: 2012-05-24 11:07:03
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/05/2012 09:58, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > też by mieć jakiś temat do ponarzekania na Polskę w usenecie?

    > A to się daje zauważyć. Od dawna. Do tego tak naprawdę nie Polaka.

    Arturze, to nie ja jęczę całe dnie na rowerzystów, na tuska, na drogi,
    na euro i co tam jeszcze. Ty za to dajesz się podpuszczać tym moim
    prowokacjom jak małe dziecko. :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 26. Data: 2012-05-24 11:25:25
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-24 11:07, kamil pisze:
    (...)
    > Arturze, to nie ja jęczę całe dnie na rowerzystów, na tuska, na drogi,
    > na euro i co tam jeszcze.

    Jęczysz za to na inne tematy.

    > Ty za to dajesz się podpuszczać tym moim
    > prowokacjom jak małe dziecko. :)

    Reaguję tylko na część bzdur, które produkujesz. Zresztą nie tylko na
    temat Polski.

  • 27. Data: 2012-05-24 13:10:54
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > On 23/05/2012 16:17, J.F wrote:
    >

    > Córka już w przedszkolu uczyła się liter itp. Idąc w wieku 5 lat do
    > podstawówki potrafi sama napisać proste słowa jak kot czy dom literując je
    > ze słuchu. Potrafi rozwiązać jakąś prostą arytmetykę na poziomie 5+8 na
    > kartce, więc chyba aż tak tragicznie z tym systemem nie ma. I cieszę się,
    > że w szkole nauczy się obsługi autocada zamiast zakuwać datę zamachu na
    > samolot prezydencki. ;)

    Przedszkola dostały ostatnio "odgórny" zakaz nauczania liter.
    Ktoś dba, żebyśmy nie byli mądrzejsi od Brytyjczyków. :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 28. Data: 2012-05-24 21:50:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 23 May 2012 20:50:24 +0100, kamil napisał(a):

    > Tak, w szkole średniej. Przez rok wdrażałem systemy w szkołach w całym
    > UK i pomijając takie oczywistości jak interaktywne tablice w byle
    > podstawówce z jakiejś małej mieściny, to robiono z tych komputerów
    > naprawdę dobry użytek.

    No to jestem lekko zdziwiony, aczkolwiek ... 3D studio cieszylo sie
    powodzeniem i u naszych nastolatkow

    http://www.kopernik.rzeszow.pl/filmy.php

    > Sami młotkowi gospodarki nie uciągną, co zresztą widać po gospodarkach
    > obu krajów.

    No, akurat nasza gospodarka "najlepiej sie rozwija w calej UE", a wszystko
    dzieki mlotkowym ... ktorzy np robia dla Anglikow meble :-)

    > W Szkocji.

    W polskim programie przedszkolnym dla 5-latkow litery tez sa.

    J.

  • 29. Data: 2012-05-24 22:08:02
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-05-23 21:52, kamil wrote:

    > Kompleksy-srompleksy to ja zaglądam tutaj pooglądać. Pędzący mistrzowie
    > kierownicy zatrzymujący się na 4 metrach w śniegu, koniolino w swoim
    > jedynym i słusznym samochodzie i tygodniowe debaty o tym, czy wystarczą
    > 3 czy może 4 mrugnięcia przy zmianie pasa. Ciekawsze niż zoo. ;)

    > Powiadasz, że polskie licea są już tak rozwinięte? Zapytam brata, maturę
    > właśnie zdaje, ale nie wspominał niestety.

    Wyobraź sobie, że kiedyś w technikum niektórzy mikrokontrolery
    programowali, robili projekty w c++, projektowali układy elektroniczne.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 30. Data: 2012-05-25 13:35:48
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    kamil wrote:

    > Sami młotkowi gospodarki nie uciągną, co zresztą widać po gospodarkach
    > obu krajów.

    Cóż, ta Polska rozwija się nieco szybciej... Mimo wszystkich zawirowań, itd to
    wychodzi tak 50% szybciej.

    \SK