  • Data: 2012-05-25 18:03:18
    Temat: Re: [OT] Narzekacie
    Od: kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 25/05/2012 16:59, Artur Maśląg wrote:

    > A co tutaj jest zabawnego? Są fakty i warto się nimi zainteresować.
    > Nie ma w tym niczego dziwnego.

    Faktem jest, że młodzi niemcy nie jadą masowo za odrę do tego dobrobytu,
    jest wręcz odwrotnie.

    > Ciekaw jestem jak to policzyłeś...

    No właśnie, zajmie nam to jedynie około 40 lat, w zależności od tego kto
    liczy. Zakładając oczywiście, że Polska będzie dalej tak szybko się
    rozwijać, a Niemcy zatrzymają się w kryzysie na pół stulecia (he,
    he...). Jest czego zazdrościć!

    Zaraz pewnie dowiemy się, że rozbiory, że wojna, że położenie
    geopolityczne i udamy, że niemcy wcale wojny nie przegrali i muru
    berlińskiego też nie mieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil