  • Data: 2012-05-24 21:50:46
    Temat: Re: [OT] Narzekacie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 23 May 2012 20:50:24 +0100, kamil napisał(a):

    > Tak, w szkole średniej. Przez rok wdrażałem systemy w szkołach w całym
    > UK i pomijając takie oczywistości jak interaktywne tablice w byle
    > podstawówce z jakiejś małej mieściny, to robiono z tych komputerów
    > naprawdę dobry użytek.

    No to jestem lekko zdziwiony, aczkolwiek ... 3D studio cieszylo sie
    powodzeniem i u naszych nastolatkow

    http://www.kopernik.rzeszow.pl/filmy.php

    > Sami młotkowi gospodarki nie uciągną, co zresztą widać po gospodarkach
    > obu krajów.

    No, akurat nasza gospodarka "najlepiej sie rozwija w calej UE", a wszystko
    dzieki mlotkowym ... ktorzy np robia dla Anglikow meble :-)

    > W Szkocji.

    W polskim programie przedszkolnym dla 5-latkow litery tez sa.

    J.