    From: bartekltg <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.kosmos,pl.sci.fizyka,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] [NTG] pytanie o satelity fotograficzne [cross]
    Date: Mon, 25 Aug 2014 15:06:06 +0200

    On 25.08.2014 14:35, paskuda03 wrote:

    > Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    .com...

    > Tu Ci pomogą koledzy od tego AGRUSa - BSLa :
    > http://www.businessinsider.com/darpa-argus-mega-came
    ra-most-detailed-surveillance-camera-in-world-2013-1
    ?op=1

    Ale to samolocik bazzałogowy, nie satelita.

    Po drugie, to trochę o czego innego. Wcale nie ma zabójczej
    rozdzielczości w sensie widzianej skali:
    "The images are so crisp and clear that an analyst can actually
    see what color shirt a subject is wearing"

    Ma ogromną matrycę (zestaw matryc) przez co jest w stanie sfotografować
    z przyzwoitą rozdzielczością ogromny obszar.

    Nie, wsadzenie tego "aparatu" do satelity nie da wymaganego przez
    rs efektu.

    pzdr
    bartekltg