  • 1. Data: 2009-08-24 20:14:33
    Temat: [OT] NIP
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    Czy na stronach firmowych, które projektujecie podajecie numer NIP
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/NIP)?

  • 2. Data: 2009-08-24 20:26:47
    Temat: Re: [OT] NIP
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** Kamikazee <n...@n...pl.invalid> wrote:

    > Czy na stronach firmowych, które projektujecie podajecie numer NIP
    > (http://pl.wikipedia.org/wiki/NIP)?

    Przecież to nie jest decyzja projektanta podajemy NIP czy nie podajemy bo nam
    się tak podoba czy nie tylko ustawy, która nakazuje, że NIP i inne dane firmy
    MUSZĄ widnieć przy ofercie handlowej.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 3. Data: 2009-08-25 08:50:25
    Od: "grafik" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    Czy na stronach firmowych, które projektujecie podajecie numer NIP
    (http://pl.wikipedia.org/wiki/NIP)?

    To zależy czego sobie życzy klient. Przy jednoosobowej działalności
    gospodarczej nie ma takiego wymogu w sensie prawa. Przy spółkach już jest.
    Wydaje mi się że z danymi wygląda to poważniej, bardziej solidnie.

    G.
    --
    www.ilustracje-wektorowe.pl

  • 4. Data: 2009-08-25 09:29:18
    Od: ant <a...@n...tld>

    Kamikazee wrote:
    > Czy na stronach firmowych, które projektujecie podajecie numer NIP
    > (http://pl.wikipedia.org/wiki/NIP)?

    Tak, również REGON, dokładny adres firmy i KRS.

    Chyba, ze robimy dla firmy Krzak Sp. z o. o. lub Kogucik S.A.,
    wtedy podajemy tylko komórkę z Playa ;)

  • 5. Data: 2009-10-04 18:53:01
    Od: "SeoNet" <t...@p...onet.pl>

    W przypadku małych jednoosobowych firm jak: salon fryzjerski, doradztwo
    kredytowe - nigdy.

    Ale u siebie podaje bo regon i nip, telefon stacjonarny i adres zwiększa
    wiarygodność.

    ----
    Montaż Instalacji Gazowych - http://montaz-instalacji-gazowych.pl
    Instalacje Gazowe - http://nomar.boo.pl