  • 61. Data: 2024-02-14 23:10:38
    Temat: Re: [OT] Młot udarowy
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Tak, to jasne. Tylko jak go znowu dociskałem, to udar nie wracał. Musiałem
    > na chwilę puścić spust. Przy spadających obrotach było słychać moment, w
    > którym udar się pojawiał, i wtedy wciskałem spust z powrotem.

    No to masz coś skopane, tak nie powinien się zachowywać, dziwię się że
    kupowałeś używkę jak nowy widzę na aledrogo za 280zł, to naprawdę tanio,
    ja kupowałem młot jakieś 20 lat temu w casto za coś około 250zł, jak
    musiałem wywiercić parę dziurek w bloku z dużej płyty, zwykłą wiertarką
    z udarem ledwo wywierciłem kawałek dziury, tym młotem wywierciłem
    wszystkie, wiertło kiepskie więc po iluś tam z wiertła zrobił się
    tłuczek, aż sąsiad z góry przyszedł zobaczyć czy ja bloku nie burzę, tak
    ten młot walił :)
    A dziury wierciłem w stropie na karnisze.
    Potem wybudowałem dom i całą budowę nim obskoczyłem razem z dziurami pod
    instalacje.
    Wtedy 250 to dzisiaj to jest ile? 600, 800zł? i służy mi do dzisiaj.
    Dlatego się dziwię bo to ryzykowna oszczędność.

    --
    Janusz

  • 62. Data: 2024-02-15 10:29:48
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 14.02.2024 o 23:10, Janusz pisze:

> [...]
    > Wtedy 250  to dzisiaj to jest ile? 600, 800zł? i służy mi do dzisiaj.
    > Dlatego się dziwię bo to ryzykowna oszczędność.
    Rok temu Einhel czy jakoś tak 460zł w Casto kosztował k700W udar..
    --
    pzdr, j.r.

  • 63. Data: 2024-02-15 12:03:16
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Mam takich pracowników, którzy dokładnie robią to o czym piszesz (montaż
    > listw na ścianie z cegły) w/w narzędziem :) Gdybym dostał takiego
    > pracownika jak Ty i by zaczął bajki opowiadać, to może wracać do domu i
    > więcej nie przychodzić do pracy :)

    Na szczęście nie jesteśmy twoimi pracownikami :-)

  • 64. Data: 2024-02-15 12:12:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 15.02.2024 o 12:03, io pisze:

    > Na szczęście nie jesteśmy twoimi pracownikami :-)

    Tak, mam takie szczęście i się cieszę :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 65. Data: 2024-02-15 16:05:45
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > No to masz coś skopane, tak nie powinien się zachowywać,

    Domyślam się...

    > dziwię się że kupowałeś używkę jak nowy widzę na aledrogo za 280zł, to
    > naprawdę tanio,

    Tanio, ale jednak prawie 3x drożej. To było kupione na jedną niezbyt dużą
    robotę. Stwierdziłem że używka, o ile sprawna, da radę.

    No i w sumie mimo tej wady dała.

> [...]
    > instalacje. Wtedy 250 to dzisiaj to jest ile? 600, 800zł? i służy mi do
    > dzisiaj. Dlatego się dziwię bo to ryzykowna oszczędność.

    Jakbym budował dom to pewnie też bym zainwestował w młot :)

    --
    - Czyli zawsze byłaś cicha, grzeczna, słuchałaś poleceń, na wszystko się
    zgadzałaś i nigdy nie denerwowałaś?

  • 66. Data: 2024-02-16 14:32:11
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 14 Feb 2024 13:35:25 -0000 (UTC), Arnold Ziffel napisał(a):

    > No nie planuję :) Ale tak to jest, narzędzie zostanie, potrzeby się
    > zmienią.

    Mam pytanie:
    Ten Twój nieszczęsny młot, to ma też obrotu na wrzecionie? Znaczy: umie
    wiercić, czy to tylko młot?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 67. Data: 2024-02-16 14:37:39
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Mam pytanie:
    > Ten Twój nieszczęsny młot, to ma też obrotu na wrzecionie? Znaczy: umie
    > wiercić, czy to tylko młot?

    Umie wiercić, jest przełącznik (w zasadzie dwa, wydaje się że jeden od
    wiercenia i jeden od udaru).

    --
    W środku nocy zdenerwowany mężczyzna dobija się do drzwi portierni
    szpitala psychiatrycznego:

  • 68. Data: 2024-02-16 17:58:32
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Bo to zależy jaki masz materiał i co chcesz robić. Szpica służy głównie
    > do kruszenia (czasem najpierw warto nawiercić a później kruszyć, jeśli
    > masz twardy beton) płaski nadaje się do robienia bruzdy np. pod kabel.

    Do bruzd dali bruzdownicę :)

    --
    Jada dwie mrówki na motorze. Nagle jedna mówi:
    - Chyba mucha do oka mi wpadła!

  • 69. Data: 2024-02-16 18:00:01
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Arnold Ziffel <a...@h...invalid> wrote:

    > Do bruzd dali bruzdownicę :)

    Tzn. żeby było jasne, bo widzę, że jest urządzenie nazywane bruzdownicą
    i dłuto typu bruzdownica. Dali dłuto.

    --
    Podczas zajec laboratoryjnych studentka pyta pana profesora :
    - Panie profesorze, a dlaczego transformator buczy ?

  • 70. Data: 2024-02-16 19:16:27
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Tak, mam takie szczęście i się cieszę :)

    Wszyscy zwolnili się :-)