  • Data: 2009-10-19 19:31:01
    Temat: Re: (OT) Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowi enie wštku
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-19 21:23:11 +0200, Adam Dybkowski <a...@4...pl> said:

    > "Masło - tłuszcz jadalny w postaci zestalonej, otrzymywany z mleka
    > krowiego, a właściwie ze śmietany. Nazwa masło jest zastrzeżona dla
    > produktów bez domieszek tłuszczów roślinnych o określonej minimalnej
    > zawartości tłuszczu (co najmniej 80% dla masła chłodniczego i extra, 72%
    > dla masła śmietankowego)."

    Wikipedia jedno, unia może co innego...

    > No to raczej nie mogłeś trafić na masło zawierające tłuszcze roślinne.

    Byłem tegoż samego zdania.
    Jednak w rękach dzierżyłem produkt o nazwie masło, w formie osełki,
    producent Jagr. W składzie było "tłuszcz 82%" bez wzmianki jaki. Jednak
    bez trudu było czuć tłuszcze syntetyczne, i to raczej w ilości
    przeważającej.
    Lipę mamy nie tylko w masowych produktach elektronicznych. W masowej
    produkcji żywności również.

    --
    DJ