  • Data: 2009-10-19 20:58:29
    Temat: Re: (OT) Jeszcze raz o żarówkach 100W, wznowi enie wštku
    Od: DJ <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-10-19 21:56:18 +0200, J.F. <j...@p...onet.pl> said:

    > 1. Czy to bylo przed Unia, czy po ?

    Gdzieś był to 2007 rok, więc zdecydowanie po.

    > 2. Jesli po .. czy to na pewno bylo "maslo"
    > http://www.jagr.com.pl/

    Tak, było to masło, dlatego fakt ten utkwił w pamięci... Jakby nie
    było, to po prostu puknąłbym się w czoło że kupiłem produkt "z
    przymiotnikami w nazwie", i o sprawie zapomniał.
    http://www.jagr.com.pl/gfx/mstoloselk.gif
    I co ciekawe kupowałem kilkakrotnie wcześniej (bo lubie się
    przyzwyczajać do wypróbowanych produktów), aż za którymś razem trafiło
    się na zupełnie inną zawartość. Licho wie czy taką operację zrobili
    celowo, w ramach "zwiększania konkurencjyności rynkowej", czy
    przypadkiem im wyszło - szarża mixa poleciała na pakowaczkę masła.
    Więcej tego produktu nie kupowałem.

    > Oprocz masla w 7 wersjach jest tez:
    > Ekstra z Warlubia Ekstra Śmietankowy
    > Osełka Śmietankowa Dobry Śmietankowy
    > Osełka dobra i delikatna

    Na takie nazwy od dawna jestem wyczulony :)

    --
    DJ