  • 31. Data: 2014-07-14 14:35:20
    Temat: Re: [OT] Jakiej stacji radiowej słuchać? :)
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 12 Jul 2014 13:06:21 +0200 Hans Kloß <d...@i...pl>
    napisał:

    >A ja ci proponuje parę kroków do tyłu, dobry rozpęd, pochyl czoło i jeb w
    >ścianę. Jest szansa (mała, ale jest), że ci się tym pustym łbie pozytywnie
    >poprzestawia.

    Jakbyście tego trolla olali zamiast mu odpowiadać to by dawno poszedł
    w pissdu... Po wuj go karmicie?

  • 32. Data: 2014-07-14 14:36:56
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sat, 12 Jul 2014 16:31:39 +0200 Jakub Rakus <s...@o...pl> napisał:

    >Gdzieś czytałem, że na trolle najlepsze są obosieczne topory.

    Trolle najlepiej jest zagłodzić...

  • 33. Data: 2014-07-14 16:02:23
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 14 Jul 2014 14:30:38 +0200, __Maciek <i...@c...org>
    wrote:
    > jak puszczą jakieś dziadostwo albo zaczną ględzić.

    Radio, ktore w kółko gra muzykę to nie radio tylko jukebox. Radio to
    dyskusje, komentarze, teatr.

    --
    Marek

  • 34. Data: 2014-07-14 16:29:53
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Mon, 14 Jul 2014 16:02:23 +0200 Marek <f...@f...com> napisał:

    >Radio, ktore w kółko gra muzykę to nie radio tylko jukebox.

    To ja wybieram ten jukebox.

    >Radio to dyskusje, komentarze

    Co kto lubi. Napiszę to jeszcze raz - jak będę chciał
    artykuły/dyskusje/opinie to mam do dyspozycji portale internetowe,
    papierowe gazety, usenet, fora itp. W radiu tego nie potrzebuję. Jak
    włączam radio to oczekuję muzyki. Zresztą nie chyba sensu się spierać,
    są stacje zaspokajające potrzeby i tych co chcą muzykę i tych co chcą
    słuchać ględzenia. Na szczęście dzisiaj radio ma EEPROM i syntezę -
    można szybko przełączyć na coś innego, nie trzeba kręcić gałą która za
    pomocą sznurka napędzała wskazówkę skali i nastawny kondensator
    powietrzny :-)

    >teatr.

    "W mordę kopane, w życiu bym do teatru nie poszedł!" ;-)

  • 35. Data: 2014-07-14 17:10:41
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2014-07-14 13:51, Andrzej Lawa napisał/a:
    > Jakie reklamy?

    Wyłącz ich blokowanie to się troszkę zniechęcisz ;-)

    --
    Czarek

  • 36. Data: 2014-07-14 17:37:35
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Czarek napisał:

    > Wyłącz ich blokowanie to się troszkę zniechęcisz ;-)

    Po co zachęcać do zniechęcania? Po co wyłączać?

    --
    Jarek

  • 37. Data: 2014-07-14 23:25:28
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-07-14 16:29, __Maciek wrote:
    > Mon, 14 Jul 2014 16:02:23 +0200 Marek <f...@f...com> napisał:
    [...]
    > "W mordę kopane, w życiu bym do teatru nie poszedł!" ;-)
    A ja gorąco polecam Teatr Polskiego Radia i "powieści w wydaniu
    dźwiękowym". Jak dla mnie rewelacja. Gdzieś na stronach PR można (a
    przynajmniej można było) ściągnąć niektóre słuchowiska. Gdzieś tam leży
    (leżał) też "Szwejk" czytany przez Malajkata. Polecam! A kiedyś dostałem
    od kumpla fragmenty "Szwejka" czytane dla RMF-u (sic!!!) przez Stuhra
    seniora. Po prostu rewelacja.

  • 38. Data: 2014-07-15 11:07:09
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com>

    On 2014-07-14 14:30, __Maciek wrote:
    > Fri, 11 Jul 2014 22:04:52 +0200 Artur Miller <n...@n...com>
    > napisał:
    > Co puścić na długie wieczory, gdy VHDL-owy licznik gubi impulsy

    Wymiennie da się czegoś posłuchać:

    Radio ZET Gold
    http://zgl-kat-01.cdn.eurozet.pl:8804/

    Radio ZET Gold (Hit)
    http://zglhit-01.cdn.eurozet.pl:8506

    Radio ZET Gold (80)
    http://zgl080-01.cdn.eurozet.pl:8502

    Radio ZET Gold (Film)
    http://zglfil-01.cdn.eurozet.pl:8504

    Radio ZET Gold (Lato)
    http://zgllat-01.cdn.eurozet.pl:8508

    --
    Adam

  • 39. Data: 2014-07-15 11:11:07
    Od: Adam Jurkiewicz <i...@g...com>

    On 2014-07-12 13:06, Hans Kloß wrote:

> [...]
    > czoło i jeb w ścianę. Jest szansa (mała, ale jest), że ci
    > się tym pustym łbie pozytywnie poprzestawia.

    Podaję cel:

    http://www.23928.stk.net.pl/obrazki/funny/punkt.png

    --
    Adam

  • 40. Data: 2014-07-15 15:07:29
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Artur Miller <n...@n...com> wrote:

    > czegóż słuchacie w takich momentach? :)

    Ja mam swoją playlistę na vk.com (taki rosyjski facebook, ale jest też
    po angielsku), idealny do takich rzeczy. A w samochodzie VOX FM, tylko
    debilni prowadzący doprowadzają do szału, ale muzyka właśnie taka mało
    ambitna, na rozluźnienie.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/