  • Data: 2004-07-20 21:58:54
    Temat: Re: [OT] Jaka cena za 1Mbps w Telenergo
    Od: "Michal Gawrylczyk" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    futszaK wrote:

    > bo prezesie TelEnergo to nie jest operator ostatniej mili a klienta
    > tagetowego w/w operatora STAĆ na dobudowanie ostatniej mili

    Target to jedno, bo kazdy operator chcialby oczywiscie miec bogatych
    klientow, a realia to zupelnie cos innego. I zadko spotyka sie klienta,
    ktory sam chetnie buduje last-mile (oczywiscie nie mowie o last-mile
    typu AP 2.4, tylko o normalnym sprzecie) w oparciu o swiatlowod lub
    radiolinie.

    Stwierdzam tez, ze wiekszosc instalacji Telenergo, ktore ostatnio widzialem
    realizowane byly w oparciu o ichnie urzadzenia. A poza tym lacza byly
    doprowadzone do kablowek/osiedlowek, ktore jak mi sie wydaje nie
    znajduja sie w Twojej definicji targetu fimy Telenergo. Zreszta cena 6kPLN
    za 6Mb zdaje sie to potwierdzac.