    Date: Sun, 13 Jan 2013 11:22:38 +0100
    From: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm,pl.rec.turystyka.tramping,pl.rec.turystyka.zorganiz
    owana
    Subject: Re: [OT] Jak tanio dzwonić z EGIPTU do Polski - można!!!

    W dniu 12.01.2013 22:43, K pisze:
> [...]
    Stare i dziwię się że ktoś o tym nie wie, ale skoro niewie, to dobrze że
    napisałeś.
    Idąc dalej tym tropem. ja mam przekierowanie ze playa na freeconect.
    Play mi "dał" rozmowy za darmo, ale korzystnego pakietu internetowego
    nie. więc jak wkładam w telefon kartę aero2, to włączam również
    freeconet. dzwoniący do mnie na playa nic o zamianie nie wiedzą, a ja
    się "kapuje" że coś jest nie teges dopiero jak sam próbuje zadzwonić.
    > nie wiem jak ty, ale jadac (na tydzien) do egiptu jade zeby tam odpoczac
    > a nie spuszczac sie codziennie do telefonu jak tu fajnie i "dzwoncie do
    > mnie na stacjonarny bo jestem w egipcie"
    No właśnie nie musi, bo może mieć przekierowanie. Nie będę opisywał
    sytuacji, ale w zeszłym tygodniu chciałem sfinalizować pewną umowę z
    kontrahentem. niestety szef wyjechał do inndi, i mimo że ustalenia
    zostały poczynione, nie może pracownikom powiedzieć: "tak" bo nie wie co
    od niego chcą i jak długo potrwa rozmowa. Nie wpadł na pomysł z voipem,
    a może w indiach niema internetu?
    ToMasz