    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: [OT] Jak o?ywi? pena USB?
    Date: Sat, 15 Mar 2014 21:54:41 +0100

    On 2014-03-15 21:28, ACMM-033 wrote:
    > W FAT32 limit wielkosi pliku bierze się nie z tego, że to FAT32, tylko z
    > tego, że wielkość pliku jest reprezentowana liczbą czterobajtową

    A wiesz że cechą która odróżnia FATxx od FATyy jest "liczba N bajtowa" a
    precyzyjniej liczba bitów na ktorych zapisano numer jednostki allokacji?
    Innymi słowy to FAT32 jest temu winien.

    > Obejście - nie zawsze da się podzielić plik

    Plik wideo? Chyba żartujesz, *akurat* w pliku wideo jest to bajecznie
    proste.

    > Hmm... jakoś mam dziś zaciemnienie (nie kpię, naprawdę), bo jakoś nie
    > umiem sobie wyobrazić trywialności, prostoty znaczy się, obejścia limitu
    > wielkości pliku w FAT32...

    Przerywasz zapis do pliku N i następna klatkę wideo zapisujesz do pliku
    N+1. Idę o zakład że Canon zatrudnia przynajmniej jednego programistę
    który ma o tym pojęcie.

    Zmierzam do tego że twierdzenie jakoby to ograniczenie dennego systemu
    plików MS miały wpływ na czas zapisu kamery jest śmieszne. Ogracznienie
    czasu zapisu jest wyłacznie zamierzonym działaniem przez marketoidów. W
    bezradność programistów nie dam wiary.