  • 11. Data: 2010-09-19 20:11:45
    Temat: Re: [OT] HDMI HDCP, ... moje przemyślenia
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-19 21:56, Jerzy Pastusiak pisze:

    > nie tylko , HDCP staje sie fikcja
    >
    > niezadlgo kupisz sobie dzyndzel za 8 zl u harta i problem
    > przestaje istniec
    >
    > autor ma spozniony refleks co najmniej o tydzien

    Zwróciłem na to uwagę przy okazji przeczytania informacji
    o upublicznieniu klucza.
    Jak to jest że do tej pory nikt na ten problem nie
    zwrócił uwagi?

    Tomy M.

  • 12. Data: 2010-09-19 20:12:02
    Temat: Re: [OT] HDMI HDCP, ... moje przemy?lenia
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 19.09.2010 Tomy M. <t...@a...com> napisał/a:

    > I nadal uważasz że Kowalski który kupuje 100 filmów Blueray
    > jest zdolny do analizy sygnału wysokiej częstotliwości
    > przed jego wejściem do tunera, podmiany w locie kluczy
    > rekompresji o ponownej modulacji?

    Ale sam nie wierzysz w co piszesz, na prawdę nie widzisz łatwiejszego
    miejsca do wpięcia się w dane?

    > A może Kowalski kupi sobie kartę DVB MPEG 4 i napisze sobie
    > kod do tego powyżej?

    Za kilka tygodni bedzie tego softu pełno. Jakoś rzesza iphonowców
    robi JB nawet nie majac pojęcia jaki cpu w nim siedzi, jaki to
    problem?

    > Co prawda pozostaje jeszcze możliwość reengineeringu softu
    > w telewizorze ale to Kowalski zostawi sobie na "po obiedzie".

    Uważam że Kowalskiemu wystarczy przelotka na kabel hdmi, lub
    zassanie softu do swojego tunera z sieci.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 13. Data: 2010-09-19 20:20:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    > Zwróciłem na to uwagę przy okazji przeczytania informacji
    > o upublicznieniu klucza.
    > Jak to jest że do tej pory nikt na ten problem nie
    > zwrócił uwagi?

    Uh, od wczoraj jesteś na usenecie? Przecież to było przewidziane od początku i
    dyskutowane jak drm sie pojawił. Z resztą uważałem go od razu jako spiepszony
    konstrukcyjnie m.in. z tego powodu - no i braku skuteczności, filmy są w sieci zaraz
    po premierach - zero działania drm oprucz upierdliwości dla legalnych no i
    nie licząc kasy za licencje - bez gwarancji :)

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 14. Data: 2010-09-20 23:01:10
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    W dniu 2010-09-19 22:20, Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > po premierach - zero działania drm oprucz upierdliwości dla legalnych no i
    > nie licząc kasy za licencje - bez gwarancji :)

    Może napiszę Ci "jak krowie na rowie":

    - Nikt do tej pory nie informował mnie o tym
    że jego sprzęt przestał odtwarzać nowe filmy.

    To mnie zastanawia.
    Całe te systemy HDCP/DRM mam w środku d*py, kino skończyło się
    już dawno, nie ma co oglądać ani czego kupować :-(

    Tomy M.

  • 15. Data: 2010-09-21 09:43:09
    Od: PaPi <...@...3>

    > To mnie zastanawia.

    W Twoim wypadku niewiele to przynosi.

    > Całe te systemy HDCP/DRM mam w środku d*py, kino skończyło się
    > już dawno, nie ma co oglądać ani czego kupować :-(

    Yhy.
    http://www.filmweb.pl/news/Kolejny+rekordowy+rok+na+
    %C5%9Bwiecie+dla+Hollywood-57131

  • 16. Data: 2010-09-21 16:20:39
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 21.09.2010 PaPi <...@...3> napisał/a:

    > W Twoim wypadku niewiele to przynosi.

    > Yhy.
    > http://www.filmweb.pl/news/Kolejny+rekordowy+rok+na+
    %C5%9Bwiecie+dla+Hollywood-57131

    Eeee, to ci co przez piractwo tak skomlą że ledwo co starcza im od 1 do 1?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 17. Data: 2010-09-22 14:57:43
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jerzy Pastusiak wrote:
    > klucz główny HDCP jest znany od tygodnia:
    >
    > [Intel potwierdza: opublikowany klucz HDCP jest autentyczny]
    > http://www.proline.pl/?n=intel-potwierdza-opublikowa
    ny-klucz-hdcp-jest-autentyczny&grupa=news

    > http://satkurier.pl/news/59006/hdcp-zostalo-zlamane.
    html

    OD dawna wiadomo że te wszytskei systemu zabezpieczeń są nic nei warte, są
    tylko upierdliwością dla legalnych zwykłych użytkowników. Czas w końcu
    przyjąć do wiadomości że świat sie zmienia i trzeba zmienić modele
    biznesowe. Ci co sie nie dostosują wymrą.