  • 11. Data: 2014-11-11 15:08:57
    Temat: Re: [OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Problem chyba się rozwiązał: ebay item number: 121459738225

    Powinno wystarczyć.

    Pzdr
    Piotrek

  • 12. Data: 2014-11-11 15:13:23
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 11:14:32 UTC+1 użytkownik Tomasz Pyra napisał:

    > On nie gwintuje, a czyści gwinty z farby.
    > Wkrętatka jest do tego zupełnie wystarczająca i nie ma potrzeby kupowania
    > do tego różnych drogich narzędzi, służących tak naprawdę do czegoś innego.

    Masz rację. Z koniem kopał się nie będę.

  • 13. Data: 2014-11-11 15:59:36
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Masz rację. Z koniem kopał się nie będę.

    i ma rację bo znalazłem na ebay przejściówkę za 3GBP która rozwiąże mój problem
    bez potrzeby kupowania dedykowanego sprzętu...

    Pzdr
    Piotrek

  • 14. Data: 2014-11-11 16:15:46
    Od: BartekK <s...@d...org>

    Akurat M9 i M14 to wątpię, ale mniejsze (M3 - M5) są, i używam -
    normalny gwintownik maszynowy z mocowaniem typu "bit" albo
    wiertło-gwintownik (za jednym zamachem otwór i jego gwintowanie):
    http://volkel.hewal.pl/zdj/672.jpg
    http://skleptowo.pl/userdata/gfx/8216490250_qwz11143
    0.jpg

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 15. Data: 2014-11-11 16:18:41
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-11-11 o 11:14, Tomasz Pyra pisze:
    > On nie gwintuje, a czyści gwinty z farby.
    > Wkrętatka jest do tego zupełnie wystarczająca i nie ma potrzeby kupowania
    Ale do czyszczenia z farby to może wystarczy użyć wkrętarki z
    spreparowaną jakąś śrubą-szpilką (pewnie z 8.8 a nie z glutoplazmy),
    naciętą przez długość, by uzyskać usuwanie odpadu farby do tego
    nacięcia, i taką śrubę (szpilkę) bez problemu już złapie wkrętarką.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2014-11-11 16:37:00
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 16:20:00 UTC+1 użytkownik BartekK napisał:
> [...]
    > naciętą przez długość, by uzyskać usuwanie odpadu farby do tego
    > nacięcia, i taką śrubę (szpilkę) bez problemu już złapie wkrętarką.

    173

    Prościej zasłonić czymś otwory żeby w środku się nie pomalowały.

  • 17. Data: 2014-11-11 16:40:16
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 11 listopada 2014 15:59:39 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:
> [...]
    >
    > i ma rację bo znalazłem na ebay przejściówkę za 3GBP która rozwiąże mój problem
    > bez potrzeby kupowania dedykowanego sprzętu...

    Takie przejściówki znajdziesz w każdym markecie technicznym. Tylko niekoniecznie musi
    się nazywać " przejściówka z wiertarki na gwintownik M14 z chwytem kwadratowym".

  • 18. Data: 2014-11-11 17:05:54
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    <k...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    >>> http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
    173
    > Prościej zasłonić czymś otwory żeby w środku się nie pomalowały.

    to jest malowane proszkowo jak maluje się na raz 20 jarzm i masz po 4 otwory w
    każdym to łatwiej je przegwintować niż bawić się w zasłanianie...

    Pzdr
    Piotrek

  • 19. Data: 2014-11-12 16:23:43
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-11-11 o 17:05, X-Man pisze:

    > to jest malowane proszkowo jak maluje się na raz 20 jarzm i masz po 4
    > otwory w każdym to łatwiej je przegwintować niż bawić się w zasłanianie...

    To chyba jednak szybciej wyjdzie wkręcić na parę zwojów śruby w te otwory
    niż bawić się w przegwintowanie
    (syf z resztek w otworze pewnie trzeba wydmuchać też)

  • 20. Data: 2014-11-12 16:54:49
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    > To chyba jednak szybciej wyjdzie wkręcić na parę zwojów śruby w te otwory
    > niż bawić się w przegwintowanie
    > (syf z resztek w otworze pewnie trzeba wydmuchać też)

    ja to zlecam firmie która dostaje te jarzma do wypiaskowania i pomalowania, jak
    im każę bawić się w zasłanianie otworów to cena całej tej imprezy mi się podwoi
    więc wolę sobie sam to przegwintować tym bardziej że jeden z otworów i tak jest
    wykorzystywane żyby powiesić jarzmo do malowania...

    Pzdr
    Piotr