eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?Re: [OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?
  • X-Received: by 10.140.96.163 with SMTP id k32mr40254qge.33.1415916761109; Thu, 13 Nov
    2014 14:12:41 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.140.96.163 with SMTP id k32mr40254qge.33.1415916761109; Thu, 13 Nov
    2014 14:12:41 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!p
    eer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.
    com!i13no1470636qae.0!news-out.google.com!u1ni10qah.0!nntp.google.com!i13no1470
    634qae.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 13 Nov 2014 14:12:41 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <m439ha$l01$1@speranza.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=188.33.208.136;
    posting-account=8M0CvAkAAAB7M_iEIKzZJBrD5I452jG9
    NNTP-Posting-Host: 188.33.208.136
    References: <m3reao$3gu$1@speranza.aioe.org>
    <d7qdfcjb2iyk$.gsq085re6d4s.dlg@40tude.net>
    <a...@g...com>
    <1u6olfhd1qb5i.874ufe5xw5c3$.dlg@40tude.net>
    <m3t9eu$sa8$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <m3vq3d$12h$1@speranza.aioe.org>
    <54637b7f$0$2845$65785112@news.neostrada.pl>
    <m3vvs6$hct$1@speranza.aioe.org>
    <5463d495$0$2860$65785112@news.neostrada.pl>
    <m40lms$euv$1@speranza.aioe.org>
    <54650da8$0$2850$65785112@news.neostrada.pl>
    <m437p6$gkc$1@speranza.aioe.org>
    <5...@g...com>
    <m439ha$l01$1@speranza.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <c...@g...com>
    Subject: Re: [OT] Gwintowniki z łbem sześciokątnym?
    From: k...@g...com
    Injection-Date: Thu, 13 Nov 2014 22:12:41 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Received-Bytes: 4676
    X-Received-Body-CRC: 451623373
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2549181
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu czwartek, 13 listopada 2014 22:58:08 UTC+1 użytkownik X-Man napisał:
    > <k...@g...com> wrote in message
    > news:56bb275e-426c-4e34-818e-7ea7c38eb85a@googlegrou
    ps.com...
    > > W dniu czwartek, 13 listopada 2014 22:28:12 UTC+1 użytkownik X-Man
    > > napisał:
    > >> "cef" <c...@i...pl> wrote in message
    > >> news:54650da8$0$2850$65785112@news.neostrada.pl...
    > >>> W dniu 2014-11-12 o 23:05, X-Man pisze:
    > >>>> po pierwsze musiałbym mieć jakieś 80 śrubek i je wkręcać przed wysyłką
    > >>>> po drugie śrubki zostałyby pomalowane więc kolejny raz byłby pewnie
    > >>>> problem żeby je wykorzystać
    > >>> Coś musisz mieć - albo śrubki albo gwintowniki, śrubki jak będą
    > >>> wkręcone, to się
    > >>> nie pomalują- nawet będziesz wiedział dokąd wkręcać.
    > >>> Ale większy jest faktycznie problem logistyczny i raczej podejrzewam, że
    > >>> połowa śrubek by zginęła w drodze, więc dalej już nie namawiam.
    > >>> Ja w procesach malowania czy piaskowania, które sam nadzoruję
    > >>> używam śrub do zaślepiania i jest to dla mnie wygodniejsze niż
    > >>> kalibrowanie gwintownikiem.
    > >> nie wiem przejechanie wkrętarką gwintów wydaje się zdecydowanie
    > >> szybsze niż w kręcanie i wykręcanie z nich śrubek... no ale w moim
    > >> przypdku to wogóle odpada.
    > >> Swoją drogą jak już trafiłem na eksperta od malowania proszkowego to
    > >> powiedz czy to normalne że farba proszkowa odbija się w transporcie
    > >> znacznie bardziej od zwykłego lakieru? kiedyś myślałem że jest to
    > >> dużo wytrzymalszy sposób malowania ale teraz widzę że tradycyjny
    > >> lakier trzyma się elementu dużo lepiej niż proszek na elemencie
    > >> malowanym tradycyjnie po uderzeniu zostanie rysa czy zadrapanie
    > >> czasem do gołego metalu, ten sam element malowany proszkowo po takim
    > >> samym potraktowaniu ma widoczne spore odpryski. Nie wiem czy to wina
    > >> konkretnego proszku, grubości warstwy czy tak po prostu już jest...
    > >> Pzdr
    > >> Piotrek
    > > Niedogrzany detal. Czas wygrzewania dobiera się do masy detalu i jego
    > > budowy. Dla blachy będzie inny niż dla kawałka żeliwa. Przy niedogrzanym
    > > detalu farba stopi się na zewnątrz ale nie przyklei do metalu. Bym Ci
    > > poradził jak malować samemu ale zaraz napiszesz że nie warto bo to od
    > > czasu do czasu 20 sztuk. Jeśli na wypiaskowanym nie trzyma się proszek to
    > > znaczy że ci co nim malują nie mają pojęcia o tym co robią albo
    > > oszczędzają i robią dla oka.
    >
    > mi się wydaje że to nie ot to chodzi że się nie trzyma tylko że to kruche
    > strasznie jest... musiałbym fotkę cyknąć
    >
    > Pzdr
    > Piotrek

    Szkło też jest kruche a na wannie się trzyma.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 14.11.14 12:09 cef

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: